AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Okei, jeg har plutselig fått et lite problem som jeg aldri før har hatt... I de siste to årene har jeg slitt veldig med magen, og har vært litt til lege, ikke så veldig mange ganger men sånn fem ganger på to år kanskje. Men etter påske begynte det og bli skikkelig ille, og jeg har vel mest sannsynlig ulcerøs colitt. Uansett da, så dro jeg til legen i slutten av juli, der hun selv sier at nå er det på tide med en koloskopi, jeg henviser deg til sykehuset. Når det har gått 7 uker ringer jeg på sykehuset for å høre hvordan det ligger an, men de har ikke fått noen henvisning. Og da begynner denne dritten! Jeg har purret på legekontoret fem ganger de siste tre ukene nå, men hun sender jo aldri henvisning?? Aah, så lei av å ikke bli tatt seriøst, eller hva er det som skjer? Vurderer å bytte lege bare for at jeg skal bli henvist.. Hvaa skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: cdff9...363
Florence Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Det er useriøst ja. Bytt lege nå så er det gjeldende fra 1. oktober.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Bytt lege Anonymous poster hash: 1292d...0dd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Ja, tenker jeg bare må bytte lege nå. Håper bare det ikke blir vanskelig å få henvisning fra den nye legen, haha! Fastlegen min nå er veldig hyggelig, men det hjalp veeldig lite når hun ikke gjør jobben sin skikkelig, fant jeg ut på den harde måten Anonymous poster hash: cdff9...363
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå