Gå til innhold

Fremdeles sopp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk påvist sopp og bv for litt snart to uker siden, og fikk full soppkur pluss en tablettkur. Jeg føler fremdeles det svir og er ubehagelig, og når jeg hadde sex på fredag var det helt latterlig vondt??

Aldri hatt dette før, så noen erfaringer?

Anonymous poster hash: a05c1...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du nok ikke frisk igjen nei, eller du kan ha fått en skikkelig ubalanse i underlivet pga medisinene. 

Har du symptomer på sopp eller BV nå? Hvis du har det kan nok en tur til legen være på sin plass, hvis ikke kan du eventuelt prøve en kur med melkesyretabletter som føres inn i skjeden. Spør på apoteket, det finnes flere typer. 

Skrevet

Har svie og en smerte i det jeg tror er livmoren, litt som menssmerter men mer svie og ikke en trykkende smerte da jeg nettopp er ferdig med mensen. Kommer sånn svie i skjeden når jeg har tisset også. Men ingen kløe eller noe.. Skal til legen først 8 oktober :/ ts

Skrevet

Har svie og en smerte i det jeg tror er livmoren, litt som menssmerter men mer svie og ikke en trykkende smerte da jeg nettopp er ferdig med mensen. Kommer sånn svie i skjeden når jeg har tisset også. Men ingen kløe eller noe.. Skal til legen først 8 oktober :/ ts

Hvis du har stort ubehag synes jeg du kan ringe legekontoret og be om en time tidligere. Det er ikke meningen at man skal gå med smerter man ikke vet grunnen til i over en uke. 

Skrevet

Er livredd for hpv. Legen ton celleprøve sist, selvom jeg bare er 21 år... Og når jeg da i tilegg har vondt i livmoren og sopp eller hva det er ikke blir borte :( ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...