eirinjle Skrevet 28. september 2015 #1 Del Skrevet 28. september 2015 jeg er snart 18 år, og skal i løpet av året eller starten av 2016 ta billappen. så vurderer jeg å kjøpe meg bil, og tenker da på en suzuki swift. vil helst ha en bil som er billig i drift. jeg tenker en bil mellom 30-50k kom gjerne med andre typer biler som kan være mulige som førstegangs bil. tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Del Skrevet 29. september 2015 Nei. Nei. Nei. Nei. Nei......... Gå for noe som er trygt, billig å forsikre, lett å fikse, billig å fikse, billig i drift. Toyota har f.eks. corolla, yaris, avensis (selv om denne etter erfaring fort blir dyr). Volkswagen er jo kjent ungdomsbil men er smådyrt å forsikre/reparere, polo/golf/bora/passat? Opel med Astra eller Corsa (billig å kjøpe, trygt, billig forsikring, billig å reparere). Skoda har noen, uten å huske navn.. Som 19åring selv; Suzuki er harry og grisestygt. Anonymous poster hash: f4b83...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå