Gå til innhold

Innvandringsforkjemperne begynner å bli fanatiske

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nesten småkomisk å følge med på innvandringsforkjemperne som ønsker at alle verdens lykkejegere skal komme til Norge.

Det er nesten blitt en religiøs bevegelse med sektlignende trekk. Folkene som driver den er helt fanatiske og uten bakkekontakt. 

Den ekstremt PR-kåte godhetsapostelen Terje Bratland er en av dem som står i spissen for bevegelsen (er det en "god" sak han kan stikke trynet sitt frem i så er han der med en gang). 

Det nye nå er at det er "forferdelig" at innvandrere må vente noen timer for å bli registrert. Det er ikke verdig Norge som nasjon, visstnok. Disse menneskene har reist gjennom hele Europa for å ta del i det norske velferdssystemet, og ville helt sikkert klart å vente et par timer til.

Så i stedet tar de å innlosjerer innvandrere på hotell, og innbiller seg at de kan sende regningen til justisdepartementet. Ganske optimistisk, for å si det slik. 

Merkelig nok har disse menneskene aldri løftet en finger for å hjelpe sine egne landsmenn som ligger på gaten og sover, men når det kommer lykkejegere fra hele kloden så går de mann av huse for å kaste penger på dem. Ganske spesielt.

http://www.tv2.no/a/7434925 

Anonymous poster hash: b12e2...379
  • Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steng grensene.

Og det er alt jeg har å si om den saken.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er en av de som mener vi må hjelpe flyktninger. Er det fare for liv og helse der de kommer i fra må vi kunne hjelpe til.
Når det er sagt, så bør det ikke være en permanent løsning. Og hensikten må være å yte hjelp her og nå, og så fort som mulig gjøre det mulig for dem å reise tilbake igjen.
Men jeg er veldig forundret over alle som vanligvis er temmelig gretne på hva skattepengene deres går til. Med tanke på at innvandrere har arbeidsledighet på 50-60% etter fem år her, så går ganske mange av skattepengene med til å brødfø disse. Jeg er temmelig sikker på at flere av de som har skrevet innlegg her og klaget over NAV sin sløsing av penger på trygder og ytelser er veldig ivrig nå om dagen uten å tenke over at jo flere som får komme jo mer av skattepengene deres går med til ytelser for denne gruppen.

Anonymous poster hash: d9bc1...9f6
Skrevet

Linken din virker ikke.

Anonymous poster hash: e393c...ab0

Skrevet

Steng grensene.

Og det er alt jeg har å si om den saken.

Nei, vi må hjelpe. Men det skal være i kontrollerte former, og vi må ikke ta inn for mange slik at vi ikke klarer å følge opp alle. Vi skal ikke bare ta inn for å ta inn, det må være en plan bak om at disse skal bli integrert i det norske samfunnet.

En liten ekkel tanke bak i hodet mitt nevner faren for at IS-krigere kan ha gjemt seg blant flyktningene, så jeg håper virkelig disse blir luket ut og oppdaget. 

Anonymous poster hash: 96fad...462

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det er ikke nesten blitt, det er blitt en religiøs bevegelse. Det er kun EN løsning og følger du ikke denne løsningen er du en SYNDER(nazist, Islamofob, empatiløs, rasist, fremmedfiendtlig osv.)

Skrevet

Det er ikke nesten blitt, det er blitt en religiøs bevegelse. Det er kun EN løsning og følger du ikke denne løsningen er du en SYNDER(nazist, Islamofob, empatiløs, rasist, fremmedfiendtlig osv.)

Helt sant.

Og innvandringsforkjemperne når nye høyder når det gjelder naivitet og mangel på konsekvenstenkning.

Hadde trodd at det Norske velferdssamfunn's sammenbrudd lå 20 år fram i tid, men nå innser jeg at det er like rundt hjørnet.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...