AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg har den siste tiden fått hjertebank, eller egentlig er det vel dobbelslag, føles som om hjertet hopper over et slag eller tar ett for mye hver gang jeg spiser. Slik har jeg det hver eneste gang jeg spiser et måltid. Til å begynne med var det kun når jeg spiste veldig usunn mat og fet mat, sjokolade osv, men nå er det uansett hva jeg spiser. Problemet nå er at jeg unngår å spise det meste og klarer ikke gjøre noe med problemet, skjønner at det sikkert er noe i underbevistheten min som gjør at dette skjer, og jeg vet at det ikke er noe farlig med hjertet mitt, har sjekket meg hos legen. I dag spiste jeg en grov skive med leverpostei og joda, hjertebanken kom. Jeg kan spise lette måltider som youghurt, men kan da ikke leve på det i lengden? Blir bare verre og verre og det begynner å gjøre meg deprimert. Samboer skjønner ikke hva som skjer, jeg har alltid vært så matglad, men nå, nei, klarer ikke tanken på å spise. Hjertebanken er så ubehagelig. Det er så utrolig kjipt. Er det noen som har det slik som meg? Og hva gjorde dere? Og ikke missforstå, jeg spiser mat selv om jeg får hjertebank, men er svært forsiktig med hva jeg spiser og har redusert mengdene veldig for å ikke kjenne på metthetsfølelsen, blir verre da. Anonymous poster hash: 0843e...674
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 http://www.lhl.no/spor-eksperten/sporsmal/Plagsomme-ekstraslag/ Fant dette om ekstraslag, det er visst vanlig å få det etter måltid hvis man først er plaget. Anonymous poster hash: 44753...c9d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Tygger du maten skikkelig? Spiser sakte? Anonymous poster hash: ef4bd...f8f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Tygger du maten skikkelig? Spiser sakte? Anonymous poster hash: ef4bd...f8f Nja, jeg spiser nok egentlig veldig fort, i forhold til mange andre, men det har jeg egentlig alltid gjort. Har egentlig ikke tenkt over det, hva vil det si å tygge maten godt? TS Anonymous poster hash: 0843e...674
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 http://www.lhl.no/spor-eksperten/sporsmal/Plagsomme-ekstraslag/ Fant dette om ekstraslag, det er visst vanlig å få det etter måltid hvis man først er plaget. Anonymous poster hash: 44753...c9d Ja, er nok ikke unormalt, og det er greit, Men vil gjerne bli kvitt plagene, legen min snakket om disse betablokkerne, men vil helst ikke ta noe som helst medisin, må da være andre måter å bli kvitt det på? TS Anonymous poster hash: 0843e...674
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Ja, er nok ikke unormalt, og det er greit, Men vil gjerne bli kvitt plagene, legen min snakket om disse betablokkerne, men vil helst ikke ta noe som helst medisin, må da være andre måter å bli kvitt det på? TS Anonymous poster hash: 0843e...674 Isåfall tror jeg du burde snakke med legen om det. Jeg opplever en sjelden gang hjertebank etter jeg har spist raskt og ikke drukket nok vann etterpå. Våknet faktisk i natt av voldsom hjertebank. Men siden det er snakk om medisin regner jeg med det er mer alvorlig hos deg. Anonymous poster hash: ef4bd...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå