Gå til innhold

Lukt etter sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som ikke har sex regelmessig, merker dere endring av lukten deres nedentil etter sex og påfølgende dag/dager? 
Jeg har sex med samme fyr, men av og til kan det gå noen uker, og ofte 1 mnd i mellom hver gang, men jeg føler jeg lukter så sinnsykt etter vi har lagt sammen. Det er ingen sykdommer inne i bildet, og vi bruker heller ikke kondom. Han kommer heller aldri inni meg, så er ikke det. Jeg dusjer alltid kort tid etterpå, og vasker med såpe etc, men den lukten henger igjen i opptil 2-3 dager. Blir helt gal av det, for er ikke sånn kjempe digg akkurat. 

Anonymous poster hash: 7562e...a35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. kan være ekstra lukt ved eggløsning?

Om det er for ille for du kjøpt behandling for dette på apoteket. Lurt og vaske seg morgen og kveld med intim såpe, og skifte undertøy.

Anonymous poster hash: 30536...7cc

Skrevet

Selv om han ikke kommer inni deg utveksler dere kroppsvæsker så lenge han ikke bruker kondom. Han lekker precum, dette kan begynne alt lenge før han kommer (og dette kan inneholde sæd, så om han ikke kommer inni deg som alternativ til prevensjon, vit at dette er fryktelig usikkert...). 

Utveksling av kroppsvæsker, og hans precum inni deg, kan føre til endring i bakteriefloraen i skjeden. Som igjen kan føre til endret lukt. 

Anonymous poster hash: 54225...4f3
Skrevet

Om det er for ille for du kjøpt behandling for dette på apoteket. Lurt og vaske seg morgen og kveld med intim såpe, og skifte undertøy.

Nei. Nei nei nei.

TS: det kan være bakteriefloraene deres ikke kommer spesielt godt overens. Jeg hadde prøvd med en av de forskjellige melkesyretablettene som føres inn i skjeden. Hender jeg bruker en sånn etter sex for å unngå ubalanse siden jeg og kjæresten sees så sjelden. 

• Liker 4
Skrevet

"Lagt sammen"?? Det heter "ligget sammen".

Skrevet

Ødelegger helt ved å bruke såpe morgen og kveld. Har en spesiell såpe fra apoteket, uten olje, siden dr.Greve etc tørket ut slimhinnene mine. Men nei,  er ikke ekstra ved eggløsning etc, er hver gang vi har hatt sax. :/ Skifter selvfølgelig undertøy hver dag, og vasker meg hver dag. Men lukten henger i til den går bort av seg selv.. 

Skrevet

Selv om han ikke kommer inni deg utveksler dere kroppsvæsker så lenge han ikke bruker kondom. Han lekker precum, dette kan begynne alt lenge før han kommer (og dette kan inneholde sæd, så om han ikke kommer inni deg som alternativ til prevensjon, vit at dette er fryktelig usikkert...). 

Utveksling av kroppsvæsker, og hans precum inni deg, kan føre til endring i bakteriefloraen i skjeden. Som igjen kan føre til endret lukt. 

Jeg var vel ikke bekymret for graviditet her? Jeg bruker prevensjon, og har alt fått tre barn, så jeg vet hvordan man blir gravid :-) 

Trodde bare ikke precum kunne skape så mye lukt. Er forøvrig "han" jeg lukter. Uansett hvor hygenisk og renslig han er, så lukter han alltid litt. Ikke vond lukt, men fremdeles lukt. Blir vel bare vondt når det blander seg med meg. :-p

• Liker 1
Skrevet

"Lagt sammen"?? Det heter "ligget sammen".

Beklager at jeg ødelagte dagen for deg med litt feilskriving. ;) Her på Vestlandet sier, og skriver, vi "lagt". Har forsåvidt aldri fått feil på den før, men jeg skal huske å skrive "ligget" her etter. Kanskje du kan fortelle meg bøyingen av "detter" (Faller)? Detter-datt-dotte sier vi her, men det hører til og med jeg er feil. 

Skrevet

Nei. Nei nei nei.

Jo. Jo. Jo. Jo.

Om du ikke bruker spesialsåpe så får du heller ikke bort det fettet som legger seg i underlivet, som kun ved vann og klut vask ikke vil forsvinne, men forverres.

Anonymous poster hash: 28aca...c54

Skrevet

Jo. Jo. Jo. Jo.

Om du ikke bruker spesialsåpe så får du heller ikke bort det fettet som legger seg i underlivet, som kun ved vann og klut vask ikke vil forsvinne, men forverres.

Fett i underlivet?  Jeg vet det kan bli bakterieoppsamling som gir lukt over et par dager eller mer uten noen som helst slags vask, men mitt underliv produserer ikke fett. Jeg vasker med vann eller evt intimsåpe ( maks annenhver dag) og har aldri dette problemet. Hvor kommer så dette fettet fra? 

Anonymous poster hash: 25e27...deb

Skrevet

Beklager at jeg ødelagte dagen for deg med litt feilskriving. ;) Her på Vestlandet sier, og skriver, vi "lagt". Har forsåvidt aldri fått feil på den før, men jeg skal huske å skrive "ligget" her etter. Kanskje du kan fortelle meg bøyingen av "detter" (Faller)? Detter-datt-dotte sier vi her, men det hører til og med jeg er feil. 

Bokmål: Å dette - detter - datt - har dettet

Nynorsk: Å dette - dett - datt - har dotte/dotti

Skrevet

Enten må du skrive på bokmål eller nynorsk.
Skrevet

Jeg var vel ikke bekymret for graviditet her? Jeg bruker prevensjon, og har alt fått tre barn, så jeg vet hvordan man blir gravid :-) 

Trodde bare ikke precum kunne skape så mye lukt. Er forøvrig "han" jeg lukter. Uansett hvor hygenisk og renslig han er, så lukter han alltid litt. Ikke vond lukt, men fremdeles lukt. Blir vel bare vondt når det blander seg med meg. :-p

Hadde noe av det samme med en fyr jeg holdt på med. Han kom inn meg og da luktet det ganske ekkelt. Har aldri hatt det problemet med noen andre. Han påsto at han ikke hadde hatt problemet før heller.(er ikke helt sikker på at jeg tror på det)

Anonymous poster hash: 01dfd...891

Skrevet

Jo. Jo. Jo. Jo.

Jeg har aldri hørt om fett i underlivet. Bakterier ja, men fett? Det er absolutt ikke nødvendig å vaske underlivet med noen som helst såpe (spesialsåpe for underlivet eller ei) TO ganger om dagen. Vanlig vask med rent vann holder lenge. Spesialsåpe bør i alle fall kun benyttes på utsiden, og ikke mellom kjønnsleppene ellers kan den gjøre en hel del mer skade enn gagn. 

Skrevet

Fett i underlivet?  Jeg vet det kan bli bakterieoppsamling som gir lukt over et par dager eller mer uten noen som helst slags vask, men mitt underliv produserer ikke fett. Jeg vasker med vann eller evt intimsåpe ( maks annenhver dag) og har aldri dette problemet. Hvor kommer så dette fettet fra?  Anonymous poster hash: 25e27...deb

Jeg har aldri hørt om fett i underlivet. Bakterier ja, men fett? Det er absolutt ikke nødvendig å vaske underlivet med noen som helst såpe (spesialsåpe for underlivet eller ei) TO ganger om dagen. Vanlig vask med rent vann holder lenge. Spesialsåpe bør i alle fall kun benyttes på utsiden, og ikke mellom kjønnsleppene ellers kan den gjøre en hel del mer skade enn gagn.

Hva tror dere smegma er egentlig? Det er fett og død hud. Både kvinner og menn skiller ut fett i underllivet, dette må fjernes med spesialsåpe. Situasjonen kan bli verre ved bruk av vann.

Skrevet

Miksen av kjønnsvæskene til kjæresten og meg lukter i alle fall helt grusomt, så jeg skjønner hva du mener, TS! Det er også en lukt som ikke forsvinner uansett hvor mange ganger jeg vasker, den må bare forsvinne av seg selv. Tror det er så enkelt som at bakteriene våre ikke er en god match. Det hjelper de gangene jeg er skikkelig nøye etter sex og er sikker på at alle restene av han er ute.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør vi ikke ;) Er hordalending, og det er ikke vanlig å skrive lagt i stedet for ligget. Lagt er fortidsform av "å legge", som at du har lagt fra deg noe på sengen. Man har ligget i sengen om natten, og lagt fra seg brillene på nattbordet. 

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke ;) Er hordalending, og det er ikke vanlig å skrive lagt i stedet for ligget. Lagt er fortidsform av "å legge", som at du har lagt fra deg noe på sengen. Man har ligget i sengen om natten, og lagt fra seg brillene på nattbordet. 

Har logge sammen i senga og lagt brillene på nattbordet :)

Skrevet

Noen menneskers kroppsvæsker lukter bare funky når det blandes. Så det i en eller annen sex dokumentar for en stund siden. Det er vanlig.

(Og intimsåpe skal bare brukes på utsiden)

Anonymous poster hash: b9ce7...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...