Gå til innhold

Hvor mye er du villig til

Fremhevede innlegg

Gjest Itsmeemaria
Skrevet

Å betale for en brukt truse/sokker/BH/body?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Gjest Itsmeemaria
Skrevet

Ingenting.

Men har fått tilbud om 2000kr for en truse før. Tror det var hakket mer enn normalt altså :ler:

Hehe, hmm! Ja, det var jo en grei pris! Takket du nei? Er du jente?

Skrevet

Hmmm, jeg får jo en helt ny for under 100-lappen da

• Liker 2
Gjest Itsmeemaria
Skrevet

Hmmm, jeg får jo en helt ny for under 100-lappen da

Poenget her var jo til dem som tenner på brukt undertøy ;-)

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror du finner flere interesserte på f.eks. Nakenpratforumet. Pris avhenger også mye av tilleggstjenester som bilder av deg i undertøyet og lignende. Forøvrig virker det som om prisene ligger mellom 200-1000,-.

• Liker 1
Skrevet

Brukt? Hvorfor skal man kjøpe brukt undertøy? 

• Liker 1
Skrevet

Blir kvalm av truse-kjøpere/selgere. Hva får dere ut av det? Kanskje bedre å selge sex, fordi er jo det mottager bruker trusene deres til.. Hadde blitt kvalm om jeg fikk det spm av ei dame om hun kunne kjøpt boxeren min.😷

Anonymous poster hash: f1898...2c2

• Liker 2
Skrevet

Blir kvalm av truse-kjøpere/selgere. Hva får dere ut av det? Kanskje bedre å selge sex, fordi er jo det mottager bruker trusene deres til.. Hadde blitt kvalm om jeg fikk det spm av ei dame om hun kunne kjøpt boxeren min.

uhm.. penger uten å selge sex? Merkelig spørsmål....

Anonymous poster hash: ad3a2...f71

Skrevet

uhm.. penger uten å selge sex? Merkelig spørsmål....

Du selger jo seksuelle tjenester til folk uansett. Hvorfor ikke gjøre noe mindre nasty enn å selge brukte truser?

Skrevet

Bare gå på eros chatten og snakk med 5 menn, da vil nok 2 av dem tilby deg en sum for trusene. Har blitt tilbudt alt fra 5000 til ny mobil.

Skrevet

Du selger jo seksuelle tjenester til folk uansett. Hvorfor ikke gjøre noe mindre nasty enn å selge brukte truser?

Som hva da? Jeg synes det høres verre ut å ha sex med tilfeldige menn fra internett, enn å sende dem en brukt truse. Det hadde ikke kostet meg noe mer enn turen til postkontoret.

• Liker 1
Skrevet

Som hva da? Jeg synes det høres verre ut å ha sex med tilfeldige menn fra internett, enn å sende dem en brukt truse. Det hadde ikke kostet meg noe mer enn turen til postkontoret.

Du høres lat ut. Hva med å jobbe for pengene dine?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor snur du dette mot meg, det har da ingenting med meg å gjøre? Jeg har aldri sagt at jeg selger truser, jeg sier bare at det er lettere (og mindre ekkelt, i mine øyne) enn å selge sex, når man først selger seksuelle tjenester, som du sier.

Det jeg leser ut ifra innleggene dine er at du for det første ikke forstår konseptet med tilbud/etterspørsel og kjøp/salg, og at du for det andre synes det er bedre å selge sex enn å selge truser. Deg om det :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor snur du dette mot meg, det har da ingenting med meg å gjøre? Jeg har aldri sagt at jeg selger truser, jeg sier bare at det er lettere (og mindre ekkelt, i mine øyne) enn å selge sex, når man først selger seksuelle tjenester, som du sier.

Det jeg leser ut ifra innleggene dine er at du for det første ikke forstår konseptet med tilbud/etterspørsel og kjøp/salg, og at du for det andre synes det er bedre å selge sex enn å selge truser. Deg om det :ler:

Hater sexkjøp, men irriterer meg over kvinner som skal selge brukte truser, fordi det er lettere enn å spre bena. De gjør jo i prinsippet akkurat det samme. Selger trusen sin sånn at menn kan runke til de.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor jobbe for pengene når man kan få lettjente penger? Man er ikke lat bare fordi man vil tjene penger på en rask og effektiv måte  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hater sexkjøp, men irriterer meg over kvinner som skal selge brukte truser, fordi det er lettere enn å spre bena. De gjør jo i prinsippet akkurat det samme. Selger trusen sin sånn at menn kan runke til de.

Men hvorfor plager det deg? Det er ingen som tvinger deg til å lukte på brukte truser eller selge dine egne boksere. Det blir som å irritere seg over folk som spaserer fremfor å jogge.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Itsmeemaria skrev (På 28.9.2015 den 10.44):

Endret av annebanane
Skrevet

Dere som selger trusene deres, må man gi noe form for autentisering på at du har på deg trusene, bilde av deg selv eller noe sånt?

For om ikke så går jeg og kjøper billige truser, har de på meg og tjener noen billige penger av desperate menn selv.

Anonymous poster hash: dfa0c...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...