Gå til innhold

ventetid fjerne mandler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 19år og har nå blitt henvist fra fastlege til øre nese hals lege, for å få vurdering på om jeg skal fjerne mandlene. Jeg satser på at han en enig, men er det noen som har erfaring på hvor lang ventetid det eventuelt er fra øre nese hals lege til operasjon. Jeg har lest at for noen tar det uker og for andre et år? Hva er mest vanlig?

Anonymous poster hash: c81c5...440
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

I Drammen var det hvertfall 1 års venteliste. Men fikk komme inn etter 6 mnd, etter som det ble en hastesak.

Anonymous poster hash: 8ced7...2f9

Skrevet

Det spørs hvor store problemer du har med mandlene. Jeg kunne nesten ikke spise, snakke og slet med søvnapne, og fikk time på et par uker etter konsultasjon. Så det spørs hvor mye det haster. 

Anonymous poster hash: 23ba6...f60
Skrevet

Det spørs hvor store problemer du har med mandlene. Jeg kunne nesten ikke spise, snakke og slet med søvnapne, og fikk time på et par uker etter konsultasjon. Så det spørs hvor mye det haster. 

Anonymous poster hash: 23ba6...f60

Fikk time til øre nese hals lege i februar.... Også ca et års ventetid etter det for å faktisk få fjernet dem.

Så det endte med at jeg gikk til øre nese hals lege på volvat, ble henvist videre og nå skal fjerne dem om en måned :-)

Sykt at det er så store forskjeller.

TS

Anonymous poster hash: c81c5...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...