AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #21 Skrevet 28. september 2015 Ja, det vil de klare. Men har mora vært hos deg mer enn 3-6 uker? Jada. Det vil si hos huseier, siden jeg bare passer dem. Anonymous poster hash: cb99f...0c1
Tvist Skrevet 28. september 2015 #22 Skrevet 28. september 2015 Jada. Det vil si hos huseier, siden jeg bare passer dem. Anonymous poster hash: cb99f...0c1 Mora kan gå ut, men hun kan bli drektig på nytt nå.
Brimi Skrevet 28. september 2015 #23 Skrevet 28. september 2015 Jada. Det vil si hos huseier, siden jeg bare passer dem.Anonymous poster hash: cb99f...0c1 Så lenge katten er hjemme hos seg selv eller dere bor i samme hus så bør det gå greit, men du kan jo spørre huseier først? Jeg ville ikke ha sluppet henne ut, med mindre hun har blitt kastrert.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #24 Skrevet 29. september 2015 Kattemor skal heller ikke slippes ut før kattungene er minst 12 uker! Fram til da trenger ungene moren sin for å lære grunnleggende ting som katter skal kunne. Slipper man mor ut kan man risikere at hun blir drektig igjen (som flere har påpekt), men også at mor feks blir påkjørt og dør eller blir stygt skadet. Da er plutselig kattungene alene. Selv om de spiser og drikker selv betyr ikke det at de ikke trenger moren sin. Jeg vil anbefale deg å holde mor inne i minst 4 uker til og å sterilisere henne så snart som mulig. Anonymous poster hash: 7a8b7...c02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå