Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakk om å være hysteriske da.... Jeg er også førstegangs og spiser ganske så normalt. Har vakuumpakka kyllingpålegg nesten daglig, spiser pepperoni og av og te saltpølse(hekta på salte ting). Har også spist tunfisk og kveite i form av sushi(bare et par ganger da, sluttet fort) og mye anna som tydeligvis ikke bør spises... Sa det til både jordmor og legen. De begge mente det var rent hysteri... Men at jeg ikke bør ete sushi ala kveite/tunfisk ☺️ og at jeg må passe på at kjøttet er varmebehandlet og det samme med oster...

Så jeg tror rett og slett det bare er å slappe av!

Anonymous poster hash: 53fff...c9b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysteri og hysteri. Det er fint at vordende mødre tar sine forholdsregler. Liten sjanse, ja! Men hva om det faktisk skjer at man blir smittet. Da kunne ikke jeg tilgitt meg selv iallfall.

Anonymous poster hash: 8b97a...343

Skrevet

Jeg kjenner ei som mistet gutten sin pga listeria... Tviler på hun ville kalt det hysteri.

Anonymous poster hash: be6b7...c25

Skrevet

Jeg kjenner ei som mistet gutten sin pga listeria... Tviler på hun ville kalt det hysteri.

Anonymous poster hash: be6b7...c25

Legen må først og fremst ha mistanker om at pasienten har listeria før prøvetaking skjer. Det blir ikke tatt dersom du er gravid og engstelige.

Norsk sykehus utfør ikke en gang dyrkning for listeria pga det er så sjeldent i Norge. Det sendes til utlandet.

Anonymous poster hash: a0d00...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...