Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Da så jeg den i går. Noen andre som har sett den, og hva syns dere om den?
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Jeg syns den var bra. Jeg syns den var grei, men det kom ikke noe fram som jeg ikke visste.
Polly Ester Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Jeg syns den var veldig bra... Likte ikke Bush før jeg så filmen, og jeg ble heller ikke mer glad i han etter filmen...selv om jeg forstår at M.Moore vinklet kun utifra sin aversjon mot fyren... Jeg mener, Bush må jo ha gjort noe mer enn å spille golf siden det tross alt er noen som fortsatt heier på han...
Gjest Virvel Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Jeg likte filmen godt. Selv om Michael Moore er veldig anti-Bush og ikke akkurat fremstiller saken på en objektiv måte ( ), så lyver han jo ikke. Valnøtt, hvis du er interessert i amerikansk politikk og vil ha litt fornuftige synspunkter fra begge sider, så tror jeg kanskje ikke du burde spørre Valhalla. (Omtrent som Michael Moore, bare med stikk motsatte meninger.)
Polly Ester Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Jeg likte filmen godt. Selv om Michael Moore er veldig anti-Bush og ikke akkurat fremstiller saken på en objektiv måte ( ), så lyver han jo ikke. Valnøtt, hvis du er interessert i amerikansk politikk og vil ha litt fornuftige synspunkter fra begge sider, så tror jeg kanskje ikke du burde spørre Valhalla. (Omtrent som Michael Moore, bare med stikk motsatte meninger.) Nei, jeg får vel ikke noe fornuftig fra begge sider, men jeg har fått med meg at Valhalla er svoren Bush-tilhenger, men jeg hadde håpet at jeg skulle få høre noe positivt om Bush, for jeg vet faktisk ikke om noen andre en Valhalla som er tilhenger av Bush... Ingen jeg kjenner i RL har noe positivt å si om Bush...
Piglet Skrevet 23. september 2004 #9 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes de første to-tredjedelene var bra. Den siste, om soldatene, ble litt for tårepersende for meg. Men generelt veldig interesant, da, selv om man må være litt kristisk. Piglet
Hilde Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 Tråden er delt. Fortsett diskusjonen om filmen, og det som kom fram i den her, og ta resten av diskusjonen om USAs politikk her. Newt, moderator
sdfj Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Kjedeligste filmen æ nånn gang har sjett...... anbefales ikke
Cupcake Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Jeg var litt redd den skulle være fryktelig kjedelig siden det er en dokumentar, men den var jo faktisk til tider ganske morsom! :-)
Gjest Lady-M Skrevet 24. september 2004 #13 Skrevet 24. september 2004 Kjedeligste filmen æ nånn gang har sjett...... anbefales ikke Det er en dokumentar. Og man bør være interessert i USA politikk og den slags om man skal se den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå