Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nikolai ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes navnet er fint. Finnes alltids noen som vil assosiere hvilket som helst navn med noe/noen de ikke liker. Så med mindre det er en veldig vanlig/kjent assosiasjon, så velger du det du liker :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tenker at gutten får høre mye "Thea... nei, Nikolaaai" når han blir ropt på.  :fnise:

Hvorfor det? Hvorfor skulle vennene blande mellom Thea og Nikolai? Det finnes jo ikke likt? Og hvis du mente at Nikolai hørtes ut som et jentenavn, så er det jo bare noe du synes. Jeg kan jo synes at Hans høres ut som et jentenavn uten at jeg ville anbefalt andre å droppe det navnet av den grunn. Nikolai er faktisk et helt vanlig navn.

Anonymous poster hash: 65106...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lage en slik tråd?? Hva syns dere om Victoria, philip, lars, sofie, liksom??



Anonymous poster hash: f5d42...785
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Hvorfor skulle vennene blande mellom Thea og Nikolai? Det finnes jo ikke likt? Og hvis du mente at Nikolai hørtes ut som et jentenavn, så er det jo bare noe du synes. Jeg kan jo synes at Hans høres ut som et jentenavn uten at jeg ville anbefalt andre å droppe det navnet av den grunn. Nikolai er faktisk et helt vanlig navn. Anonymous poster hash: 65106...e8e

:fnise:

Se videoen på første side du :)

Anonymous poster hash: 12ea5...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...