Gå til innhold

Definér en "leken" personlighet!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva dere ser på i et menneskes personlighet når dere kaller ham/henne "leken"?

Er det en spesiell sans for humor, barnslighet, et glimt i øyet, høylytt latter som høres hvert minutt, en som drar "practical jokes" på alle og enhver, etc.?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg hører uttrykket "leken personlighet", så tenker jeg på et mennekse med et positivt og åpent sinn. Et menneske som er nysgjerrig og som ikke har så mange automatiske nei.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrykket leken personlighet får meg bare til å tenke på kontaktannonser ala "leken tøysegutt 54 søker velutstyrt ungfole så vidt over seksuell lavalder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laban ikke innl.
Utrykket leken personlighet får meg bare til å tenke på kontaktannonser ala "leken tøysegutt 54 søker velutstyrt ungfole så vidt over seksuell lavalder"

:hoho:

Kommer vel litt an på konteksten? I kontaktannonser er jeg enig med starie...

Men det kan jo være positivt også, da. Jeg vil for eksempel si at Synnøve Svabø (hvor er det blitt av henne?) har en leken personlighet, tildels også kanskje Cristpher Schau, og de fleste skuespillere må vel ha en litt leken personlighet?

Mennesker som synes det er gøy å leke i voksen alder, som ofte kan finne på ting utenom det vanlige og som ikke er stive og redde for å "drite seg ut", kan vel ofte klassifiseres som lekne personligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...

Enig i at det kommer litt an på sammenhengen.

"Leken" assosierer jeg gjerne med seksuelt frisinnet.

Men det kan også være skøyeraktig, humoristisk anlagt, nysgjerrig, åpen for nye impulser etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på mennesker som ja, er litt lekne, eller barnslig om du vil.. som sier mer ja enn nei, som gidder å prøve nye ting som andre bare ville avfeid som tull :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...