Gå til innhold

Norge må angripe Russland

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på tide at vi viser disse demonene i øst at de ikke kan gjøre som de vil.

Anonymous poster hash: c7946...df4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir i så fall den korteste krigen i verdenshistorien.

Anonymous poster hash: 0387a...214
  • Liker 8
Skrevet

Det blir i så fall den korteste krigen i verdenshistorien.

Anonymous poster hash: 0387a...214

Det tar nok litt tid før Russland.

Skrevet

Jeg tror ikke sikkerhetsrådet ville godtatt noe slikt. Det er en viss fare for at Russland ville nedlagt veto.

• Liker 2
Skrevet

Snakk for deg selv. Jeg har opplevd krig, rømte fra det, og vil aldri oppleve det igjen. 

Anonymous poster hash: 01b81...f81
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ja!!!!

La oss erklære krig mot Russland. Det blir lett, de er opptatt i Ukraina og Syria. To tre dager så har vi en norsk seier. 

Etterpå kan vi feire med bunad og nasjonalsang. Det blir en folkefest!

Endret av Snof
  • Liker 1
Skrevet

Ingen norske politikere har karisma eller evne til å være samlende i tilfelle krig. Ved den minste konkrete trussel av en fremmed makt så ville de rømt fra landet eller gitt etter for kravene.

Bare se hvordan de logrer for EU og så prøv å se for deg hvordan de ville satt seg til motverge mot en nasjon som er villig til å bruke makt og som sannsynligvis har et forsvar/militære som langt overgår det norske Forsvaret. 

Anonymous poster hash: 042dd...88c
Skrevet

Høres svært lite strategisk ut, for å si det mildt. Lille Norge mot verdensmakten Russland...

Anonymous poster hash: 7cc9f...528

Skrevet

Høres svært lite strategisk ut, for å si det mildt. Lille Norge mot verdensmakten Russland...

Anonymous poster hash: 7cc9f...528

Du glemmer at Norge har NATO på sin side.

Skrevet

Du glemmer at Norge har NATO på sin side.

Du glemmer at NATO aldri vil støtte et slikt galskapsprosjekt.

• Liker 2
Skrevet

Du glemmer at NATO aldri vil støtte et slikt galskapsprosjekt.

Om vi får NATO til å tro at det var Russland som angrep så gjør de det.

Skrevet

:hoho:

Anonymous poster hash: eee7b...3a2

• Liker 4
Skrevet

Vi kunne fint tatt Murmansk oblast fra Russland i løpe av noen uker.

Jeg tror ikke vi kunne tatt helle Russland. Jeg mener jeg er ikke totalt blåst. Men Murmansk oblast kunne Norge tatt uten særlige problemer.

Skrevet

Vi kunne fint tatt Murmansk oblast fra Russland i løpe av noen uker. Jeg tror ikke vi kunne tatt helle Russland. Jeg mener jeg er ikke totalt blåst. Men Murmansk oblast kunne Norge tatt uten særlige problemer. Anonymous poster hash: c7946...df4

Du tror at russerne hadde latt Norge ta Severomorsk?
Skrevet

Du tror at russerne hadde latt Norge ta Severomorsk?

Norske soldater er mye bedre en russiske. Er ikke vanskelig å ta seg av en gjeng alkoholikere som den russiske hær er.

Alt Norge hadde trengt å gjøre for og slå ut nordflåten. Er et kraftig luftangrep som hadde slått ut flåten.

Man må huske at Russland i dag er ikke hva det en gang var. I dag er det et svakt land uten noe slagkraft.

Skrevet

Jeg begynner å bli overbevist. Først må vi altså fake et russisk angrep. Det kan vi nok få til. Aksel Hennie var naboen min for mange år siden. Vi har ikke hatt kontakt etter at han ble berømt, men han vil sikkert hjelpe til hvis jeg ringer og spør pent. Deretter tar vi en god, gammaldags knipetang på Coca Cola-halvøya. Murmansk faller kjapt, og vi tar kontroll over den russiske nordflåten med alle ubåtene og greier.

Siden jeg bor i Hellas, påtar jeg meg å ringe Tsipras. Jeg skal tipse ham om at Frankrike har vist forståelse for grekernes situasjon; vi kan sikkert låne noen våpen og greier der. Erdogan er opptatt med andre ting, så vi kommer oss lett inn i Svartehavet der vi tar Krim. Voila! Putin vil ringe og be om nåde (mitt eller ditt nummer?), men vi gir oss selvsagt ikke med det. Vi knipetenger hele Europa, og så får vi med oss Kina og tar USA. Etterpå går vi til angrep på Kina.

Vi får ta ting litt på sparket og improvisere underveis. Knipetangen er alltid fin å ha, så Den arabiske halvøy og India kan være greie å ha kontroll over før vi tar Midtøsten og Kina. Så får vi se. Trenger vi Australia? Der er det jo bare krokodiller, haier og giftige slanger. Afrika er Afrika; det diskuterer vi ved et senere høve. Latinamerika kan være bra å ha som ferieland.

Britene og japanerne kan by på problemer. Skikkelig sære folk. De gir seg nok til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...