Gå til innhold

Sex i sommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først moraliserer du og sier det gjør deg "syk og kvalm". Deretter påstår du at du ikke moraliserer. Godt jobba! For øvrig mener jeg TS ikke har gjort noe galt så lenge sexen er frivillig fra begge parter. La folk kose seg, vi lever i et fritt samfunn. Trist å se at kvinnelig seksualitet fortsatt er så tabu og skambelagt :(Anonymous poster hash: 85984...c1d

Ja du har gjerne rett i det at jeg moraliserer litt,jeg har aldrig tenkt på kvinnelig seksualitet som tabu tvert imot :)

visst du baserer at kvinnelig seksualitet er tabu og skambelagt på vegne av mitt svar syns jeg det er på ltt tynt grunnlag.

Men jeg må alikevel si at det å ha sugd 50 gutter på 2 mnd er i drøyeste laget og hadde ikke likt visst det var min datter,likevel så tror jeg dette er en tulletråd men svarer ærlig hva jeg mener,ingen grunn til å hisse seg opp over det,tror det er de færreste her på kvinneguiden som har sugd av 50 stk på 2 mnd,det er sikkert ikke mange som har hatt 50 sexpartnere på et langt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argumentet om at kvinner lettere får stempel på seg enn menn som følge av promiskuøs atferd faller til kort i denne sammenhengen. Delvis fordi antallet sexpartnere er så høyt at selv en gatehore ville hatt mottatt mindre sædinnsprøytning i løpet av samme tidsintervall. Delvis fordi du unnlater å komme inn på TS sin alder og umodenhet sett i sammenheng med ett uforholdsmessig høyt antall sexpartnere. Og fordi det er høyst tvilsomt at det hadde blitt oppfattet som positiv seksualitet om en gutt hadde hatt same antall sexpartnere i løpet av samme korte tid.

Ja du har gjerne rett i det at jeg moraliserer litt,jeg har aldrig tenkt på kvinnelig seksualitet som tabu tvert imot :)

visst du baserer at kvinnelig seksualitet er tabu og skambelagt på vegne av mitt svar syns jeg det er på ltt tynt grunnlag.

Men jeg må alikevel si at det å ha sugd 50 gutter på 2 mnd er i drøyeste laget og hadde ikke likt visst det var min datter,likevel så tror jeg dette er en tulletråd men svarer ærlig hva jeg mener,ingen grunn til å hisse seg opp over det,tror det er de færreste her på kvinneguiden som har sugd av 50 stk på 2 mnd,det er sikkert ikke mange som har hatt 50 sexpartnere på et langt liv.

Anonymous poster hash: 85984...c1d

Skrevet

Argumentet om at kvinner lettere får stempel på seg enn menn som følge av promiskuøs atferd faller til kort i denne sammenhengen. Delvis fordi antallet sexpartnere er så høyt at selv en gatehore ville hatt mottatt mindre sædinnsprøytning i løpet av samme tidsintervall. Delvis fordi du unnlater å komme inn på TS sin alder og umodenhet sett i sammenheng med ett uforholdsmessig høyt antall sexpartnere. Og fordi det er høyst tvilsomt at det hadde blitt oppfattet som positiv seksualitet om en gutt hadde hatt same antall sexpartnere i løpet av samme korte tid.

Javel, men siden vi er så opphengt i tall, hva er et ok tall da? 1 stk? 5 stk? 20 stk? Eller er det helst tallet null vi skal frem til her?

Anonymous poster hash: 85984...c1d

Skrevet

Javel, men siden vi er så opphengt i tall, hva er et ok tall da? 1 stk? 5 stk? 20 stk? Eller er det helst tallet null vi skal frem til her? Anonymous poster hash: 85984...c1d

skal vel ikke være nødvendig å tallfeste noe,sier bare 50 stk på 2 mnd er mye så får det bli opp til en og enhver hva de mener er mye.Tror kanskje ts syns dette vare mye selv siden hun tar dette opp

Skrevet

Tenk selv folk snakker, tror neppe du føler deg stolt over å hatt nermere en km med pikk på 2 mnd tid, dette kommer du dessverre til å ha med deg til evig tid om så du er snill å grei det neste året så vil dette prege din fremtid i lang tid fremover, dette kan fort komme for dine foreldres ører også, noe som også kan gå veldig utover dem.... du må nok ta noen vanskelige valg fremover, det beste for din egen del er og flytte vekk å få en helt ny start,

Anonymous poster hash: a7726...5c8

Skrevet

Slikket de deg? Hvordan kom du I kontakt med så mange forskjellige gutter på 2 mnd, fest hver dag eller så du en I butikken og lurte på om du kunne få suge han?

Anonymous poster hash: fe46f...e40

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

En 17åring til en annen 17åring: Nei. Absolutt ikke normalt, eller greit.

Gjest Angry Man
Skrevet

Hvis det er sant -noe jeg tviler på så er det skikkelig slutty. Hadde vært like ille om en fyr hadde gått ned på 50 jenter på 2 måneder altså. :laugh:

Skrevet

Hei

Jeg er en jente på 17 år. I sommer tok jeg litt av (mye festing o.s.v) og har nå kommet frem til at jeg har sugd (ikke samleie) ca. 50 gutter på 2 mnd. Er det normalt? Takk for svar på forhånd. Hilsen Forvirret.

Anonymous poster hash: 13d49...312

Har aldri skjønt vitsen med å bare suge? Det gidder ikke jeg uten å få noe tilbake.

Anonymous poster hash: 07c9f...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...