Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det mulig og søke et sted på nettet for å finne hele navnet til en person, vet fornavn, alder, og område som personen bor i, men ikke adressen

Anonymous poster hash: bdbd5...316
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk facebook og lit tålmodighet;) Ofte jeg bruker navn og bostedsområde og finner noen jeg leiter etter.. Ikke alltid det funker, men ofte..

Skrevet

1881.no

Anonymous poster hash: 8f6a3...afd
Skrevet

Bruk facebook og lit tålmodighet;) Ofte jeg bruker navn og bostedsområde og finner noen jeg leiter etter.. Ikke alltid det funker, men ofte..

hvordan da søker på Facebook etter fornavnet og stedet?

er mange med det fornavnet i Norge og er et sted i Oslo

Skrevet

bare skriv fornavnet, og bosted, så blar du deg nedover. vet du arbeidsplass i tillegg så er det ennå enklere

Anonymous poster hash: b0291...33f
Skrevet

Så hvis personen bor på Røa i Oslo

Søker jeg navnet også Røa? Eller navnet også Oslo

Skrevet

Så hvis personen bor på Røa i Oslo

Søker jeg navnet også Røa? Eller navnet også Oslo

Haha, PRØV! Det er den beste måten å finne ut av ting på ;)

Anonymous poster hash: c26fe...ee2

• Liker 1
Skrevet

Gå på facebooken til felles bekjente?

Vet du arbeidsplassen kan du søke den på facebook og se om han/hun har delt noe derifra.

Ellers kan du prøve å google fornavnet og barne/ungdomsskolen/stedet, hvis du vet om personen har bodd på samme sted hele livet da. Pleier ofte å dukke opp navn i forbindelse med idrettslag etc..

Hvis du har telefonnummeret kan du vel bare sende en sms å spørre om fb?

Skrevet

Har ingen felles bekjente, er det ikke mulig på skattelistene og søke navn og alder og område?

Skrevet

Har ingen felles bekjente, er det ikke mulig på skattelistene og søke navn og alder og område? Anonymous poster hash: bdbd5...316

Skattelistene er fr 2007 eller eldre og vanskelig å søke i. Personen kan ha flyttet siden den gang.

I det store og hele et vanskelig prosjekt med mindre personen har et skjeldent navn. Har du skrevet navnet inn i google?

Anonymous poster hash: c8af8...0b2

Skrevet

Jeg møtte en mann, han ga meg nummeret sitt.. Før jeg rakk å sende han en sms, blacket mobilen fullstendig. Nummeret var lagret på den, ikke på sim-kortet...

Jeg visste bare fornavnet hans, og fylket han kom fra, utifra dialekt antok jeg at jeg visste ca kommune også. Visste bare sånn ca hvor gammel han var.

Takket være hans veldig uvanlige fornavn, ble det enkelt å finne han via skatteliste og 1881.

Søkte også på Facebook for å luke vekk en. Han jeg lette etter var ikke på Facebook faktisk.

Men heter han Ole og kommer fra Oslo, blir det straks verre enn Ansgar Kristoffer fra Sogn liksom..

Anonymous poster hash: 6aecb...db8
Skrevet

har funnet ut høgskole som han har gått på, og hvilken linje , hva kan jeg gjøre med det da?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

har funnet ut høgskole som han har gått på, og hvilken linje , hva kan jeg gjøre med det da?

Sjekke om skolen har gamle bilder med bildetekst på deres nettside?

Skrevet

Vet du fullt navn?

Anonymous poster hash: 56233...269
Skrevet

Vet du fullt navn?

nei

Skrevet

nei

Da blir det en anelse mer vanskelig, men ikke umulig.

Hvor traff du denne personen? På et utested, var det en event på utestedet da du var der? Var personen der alene, husker du navnet til noen av evt. venner/personer vedkommende var der med?

Du sier du har funnet en skole, har du forsøkte å søke "people that went to (skolenavnet)"?

Har du forsøkte å søke i google på fornavn + skolenavn, om du ikke finner noe i google prøv bing.com eller ixquick.com

Gjør dette og oppdater meg på hva du evt. finner!

Skrevet

har ikke truffet personen, spillte statist i en serie og har bare noen spørsmål til personen, derfor prøver jeg og finne hvem det er

http://www.statist.no/cv?147a105f34e

• 2 uker senere...
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...