Gå til innhold

Barnehage-trøbbel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett før sommeren mistet jeg barnehageplassen pga manglende betaling. Vikariatet mitt var ferdig, jeg sto uten lønn, og min mormor hadde lovet å hjelpe med barnehageregningene til jeg fant ny jobb. Det skjedde aldri, og jeg tok barnet ut. Hatt barnehagen i mange år, så det var synd.

Jeg betaler nå ned på det jeg skylder MEN, det jeg lurer på er- kan jeg søke ny barnehageplass mens jeg har gjeld til den gamle?

Setter pris på seriøse svar.

Anonymous poster hash: ef7a0...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig så bruker jeg dagmamma de dagene jeg jobber nå. Men merker at barnet mitt hadde hatt godt av barnehageplass igjen. Skal nevnes at dette er den eneste gjelden jeg har.

Anonymous poster hash: ef7a0...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før sommeren mistet jeg barnehageplassen pga manglende betaling. Vikariatet mitt var ferdig, jeg sto uten lønn, og min mormor hadde lovet å hjelpe med barnehageregningene til jeg fant ny jobb. Det skjedde aldri, og jeg tok barnet ut. Hatt barnehagen i mange år, så det var synd.

Jeg betaler nå ned på det jeg skylder MEN, det jeg lurer på er- kan jeg søke ny barnehageplass mens jeg har gjeld til den gamle?

Setter pris på seriøse svar.Anonymous poster hash: ef7a0...51c

Tok du barnet ut frivillig eller ble barnets plass oppsagt av barnehagen pga manglende betaling?

Hvor inngikk du ikke en betalingsavtale sånn at du fortsatt kunne beholde plassen? De fleste er jo forståelsesfulle og villige til det.

Anonymous poster hash: 2aedf...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel mye an på om det er samme eier av de to barnehagene, men uansett må du bare ta kontakt med dem.

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg leste i sommer eller høst at det er en ny lov (eller en rettssak som har gitt presedens) om at et barn har fortsatt rett til plass selv om det er manglende betaling. Søk med stikkord på Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...