Gå til innhold

Leger for den som har legeskrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt dum som spør om dette, men... Når man har tannlegeskrekk, kan man finne tannleger som er ekstra hensynsfulle og flinke med redde pasienter. Finnes det leger som er på samme måte? Altså ekstra trygge og hensynsfulle? I så fall, hvordan finner man en? :)

Anonymous poster hash: 4bab7...cf5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte legelisten når jeg skulle finne lege. Er redd for alle med hvite frakker :P

Fant en som folk beskrev som omsorgsfull og som tok seg tid. Har hatt leger som skynder seg gjennom timen slik at jeg har følt at jeg er en belastning.

Anbefaler legelisten også lese om leger i ditt område.

Anonymous poster hash: f54fe...be7
Skrevet

Legelisten er fin, evt spør venner og familie om hvordan deres leger er.

Jeg kan på det varmeste anbefale min lege, jeg er heller ikke spesielt glad i leger, men han er en fryd å gå til fordi du føler deg så godt ivaretatt, men det kommer jo helt an på hvor i Norge du bor da.

Skrevet

Spørs jo hvor du bor hen da...

Anonymous poster hash: 8ca49...1fc
Skrevet

Legelisten kan være en god pekepinn. Min tannlege var verdens koseligste, men han var godt over 70, og pensjonerte seg nettopp. Så tja... har litt samme problemet. Har bare blitt overført til de som har tatt over praksisen til den gamle tannlegen, så krysser fingrene for at det er bra folk. Han som pensjonerte seg nå, hadde bare gode ord å si om de i hvert fall - så får stole på det.

Skrevet

jeg bruker Grefsen tannlegepraksis når jeg skal gjøre store ting som å trekke tann da jeg absolutt ikke stoler på offentlig lenger etter at de har stressa og gjort ting på en lite hensynsfull måte fordi de har det travelt. jeg bor 3 timer unna oslo, men drar gjerne til Grefsen for å fikse tennene mine :)

de er knallflinke og tar kjempehensyn til om du er nervøs :)

Anonymous poster hash: ae27c...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...