AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hei, nå er det like før jeg får mensen tror jeg, har alle symptomene(ømme bryster, økt matlyst, kviser) kanskje om 5 dagers tid, hadde ubeskyttet sex igår og han kom inni meg. Er det en sjanse for graviditet eller er jeg safe? Anonymous poster hash: 3e818...083
Gjest Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Det er alltid en sjanse for graviditet ved ubeskyttet sex.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Jesus. Begynn å ta ansvar og bruk prevensjon! Er det mulig å være så tafatt på dette i dagens opplyste NorgeAnonymous poster hash: afd07...582 3
Gjest chisandra Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Hei, nå er det like før jeg får mensen tror jeg, har alle symptomene(ømme bryster, økt matlyst, kviser) kanskje om 5 dagers tid, hadde ubeskyttet sex igår og han kom inni meg. Er det en sjanse for graviditet eller er jeg safe? Anonymous poster hash: 3e818...083 Selvfølgelig er det en sjanse for graviditet. Det er noe med at når sædceller finner veien...osv. Hvis det går bra, råder jeg deg til å vente med videre sex frem til du kan ta en selvstendig beslutning om prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Selvfølgelig er det en sjanse for graviditet. Det er noe med at når sædceller finner veien...osv. Hvis det går bra, råder jeg deg til å vente med videre sex frem til du kan ta en selvstendig beslutning om prevensjon. Jeg er enig. Takk. Anonymous poster hash: 3e818...083
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Hei, nå er det like før jeg får mensen tror jeg, har alle symptomene(ømme bryster, økt matlyst, kviser) kanskje om 5 dagers tid, hadde ubeskyttet sex igår og han kom inni meg. Er det en sjanse for graviditet eller er jeg safe? Anonymous poster hash: 3e818...083 Så kom deg avsted og kjøp angrepiller dersom du ikke ønsker eller har mulighet for å takle et svangerskap nå. På mandag kontakter du lege og får sikker prensjon, dersom du skal fortsette å ha sex. Alt annet er uansvarlig, enten du er 15 år eller 35 år. Anonymous poster hash: a3b3d...fb7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg har prøvd å bli gravid i over ett år, og har hatt eggløsning både tidlig og sent i syklusen. (Selvfølgelig hadde vi også ubeskyttet samleie både før, under og etter eggløsning.) Søsteren min ble gravid på tross av korrekt bruk av p-piller. Vi har brukt det samme merke over like lang tid, og begge er litt overvektige. Kanskje går det bra, kanskje ikke. Det kan ikke vi svare på, da du ikke sier noe om hvor stabil syklusen din er. Du vet tydeligvis heller ikke når du bruker å ha eggløsning, da hadde du hatt svaret på spørsmålet ditt. Når du ikke vet det selv, hvordan skal vi vite det da? Som de andre sier; hvis graviditet absolutt er uønsket, så skaff deg angrepille, og gå over til sikker prevensjon. Anonymous poster hash: 98301...d56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå