AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 jeg lurer på hva som er vanlig eller innafor etter en silikonoperasjon. Jeg opererte meg på onsdag, la ikke inn noe stort, men tydeligvis nok for å gi meg de jævligste smertene. Jeg har på en måte mer vondt i det ene enn det andre brystet, det er kanskje litt mer hevelse på den, men ikke noe voldsom forskjell. På klinikken sa de nettopp dette at hvis jeg får kjempepupp, så er det litt krise. Men de smertene jeg har er alt fra skjæring og stikking, til vondt i brystvorten. Ellers Tar jeg både paracet og de sterke pillene jeg fikk fra klinikken for å komme meg gjennom dagen. Hva er vanlig? Jeg vet at dette er individuelt, og jeg skal ringe klinikken på mandag for å snakke med legen. Men jeg blir sprø her. Er kjempestressa, da jeg leser at det har gått så fint for mange her på forumet. Også i brevet fra klinikken står det at man skal ta smertestillende i 2-3 dager. Mener de at det ikke skal være så vondt etter 3 dager? Anonymous poster hash: f5a81...21a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Ingen? Anonymous poster hash: f5a81...21a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Jeg hadde ganske vondt, måtte ha hjelp til å komme meg opp og på do osv.. Anonymous poster hash: 58c4f...895
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Spør i CeeCee tråden? Anonymous poster hash: b2441...a75
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Man må lide for skjønnheten hah.. Hva folk ikke gjør for å tiltrekke seg det motsatte kjønn..Anonymous poster hash: 4677e...e35 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 jeg lurer på hva som er vanlig eller innafor etter en silikonoperasjon. Jeg opererte meg på onsdag, la ikke inn noe stort, men tydeligvis nok for å gi meg de jævligste smertene. Jeg har på en måte mer vondt i det ene enn det andre brystet, det er kanskje litt mer hevelse på den, men ikke noe voldsom forskjell. På klinikken sa de nettopp dette at hvis jeg får kjempepupp, så er det litt krise. Men de smertene jeg har er alt fra skjæring og stikking, til vondt i brystvorten. Ellers Tar jeg både paracet og de sterke pillene jeg fikk fra klinikken for å komme meg gjennom dagen. Hva er vanlig? Jeg vet at dette er individuelt, og jeg skal ringe klinikken på mandag for å snakke med legen. Men jeg blir sprø her. Er kjempestressa, da jeg leser at det har gått så fint for mange her på forumet. Også i brevet fra klinikken står det at man skal ta smertestillende i 2-3 dager. Mener de at det ikke skal være så vondt etter 3 dager? Anonymous poster hash: f5a81...21a Jeg klarte ikke å sette meg opp på egenhånd på en uke og hadde varierende smerter i 6 mnd.Anonymous poster hash: 3686e...b0c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Hei hei. Jeg går fortsatt på smertestillende, men lurer på om jeg er et hakke bedre i dag. Bh-en gnager litt, stiv i ryggen, men det får jeg leve med. Eller har dere noen tips til det? Ellers var det litt betryggende å høre at det er flere som har slitt i en lengre periode periode i etterkant. Og misforstå meg rett. ;-) Holder fortsatt senga i dag, men skal prøve meg på en liten tur senere. Trenger frisk luft. :-)Anonymous poster hash: f5a81...21a
OPIgirl Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Man må lide for skjønnheten hah.. Hva folk ikke gjør for å tiltrekke seg det motsatte kjønn..Anonymous poster hash: 4677e...e35 Tåpelig svar. Har det falt deg inn at det kan være for ens egen del? Nei, tenkte meg det. 2
Gjest energystar Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde smerter i 2 uker ette operasjon.
Ferny Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Tåpelig svar. Har det falt deg inn at det kan være for ens egen del? Nei, tenkte meg det. Litt sannhet i det da. Kunne vurdert silikon selv, har ikke så store bryster. Men altså... det er en ikke ubetydelig operasjon. Sånne smerter... nei takk. Da får jeg heller se ut som jeg gjør. Lide for skjønnhet (enten for sin egen del eller andre sin, det gidder jeg ikke). For trådstarter sin del så tror jeg det beste er å ringe klinikken og spørre. De må jo ha oppgitt et telefonnummer dersom man skulle lure på noe etter operasjonen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå