Gå til innhold

Jente oftest kåt om morgenen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har jo alle hørt om det berømte "morgenbrødet", men jeg er jente og er oftest kåt på morgenen før jeg står opp. Flere jenter som har det sånn? I motsetning til de jentene jeg har snakket med som synes at sex/onani på morgenen gjør de sløve og trette, blir jeg bare pigg og mer våken av en orgasme på morningen

Anonymous poster hash: 735d7...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenbrød betyr ikke nødvendigvis at mannen er kåt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er det. 

Skrevet

Ahhh.. Jeg har alltid vært ekstra kåt på morgenen. Liker å onanere før jeg starter dagen.. Puster godt med magen for da blir orgasmene deiligere og varer lengre..

Skrevet

Morgenbrød har i utgangspunktet ikke noe med kåthet å gjøre, men som mann synes jeg sex om morgenen er en helt perfekt start på dagen (morgenbrød eller ikke)! Men ikke alle jenter som har delt det synet med meg dessverre (dessverre for meg hvert fall :laugh:).

Skrevet

*Rekker opp hånden*

Anonymous poster hash: 02c38...435
Skrevet

Helt klart best på morgenen .

Skrevet

Det er jo så deilig å våkne om morran, smyge seg inntil partneren, kose litt og avslutte med et langsomt, småtrøtt knull.

Skrevet

Det er som om nervene ligger utenpå huden når man våkner om morgenen, så hver berøring blir bare ekstra deilig. 

Så en oversikt på nettet ett eller annet sted via en link på FB for noen dager siden, der det var listet opp når på døgnet det passer best med sex i de forskjellige aldersgruppene... og sånn sett så skal visst sex være best kl. 22:20 for den alderen jeg er i... Det er jeg ikke enig i.  :fnise:

Gjest UngMann1986
Skrevet

Har vært med flere kvinner som synes det er ekstra deilig å starte dagen med sex :-) Synes ikke det er så dumt, jeg heller!

Skrevet

Enig. Om kvelden er jeg ofte så trøtt at jeg sovner, orker ikke tenke på sex. Om jeg våkner uthvilt om morgenen og han holder rundt meg og jeg kjenner morrabrød derimot. :wow:

Anonymous poster hash: dd98f...496
  • Liker 1
Skrevet

Elsker kos  på morgenen! Den beste starten på dagen. Har heller ikke noe i mot og bli vekket av det. 

Skrevet

Jeg liker å bli vekket av en stiv pikk opp mot rumpa mi. men jeg onanerer ikke på morgen med mindre jeg har hatt en veldig bra sex drøm. 

• Liker 1
Skrevet

Om det ikke er en sen start på dagen, så er jeg stuptrøtt om morgenen. Tar gjerne en runde, men er ikke på mitt kåteste da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...