Gå til innhold

dere som liker deepthroating.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du synes ikke det er på tide å kutte det ut litt om du føler deg utilstrekkelig?

For noen funker øvelse, og for andre ikke.

Det handler ikke bare om refleksen der og da, men også det faktum at stemmebåndet blir påvirket i etterkant og enkelte ikke kommer unna å bli kvalme ei stund etterpå.

Dette er ikke noe flerparten av folk driver med.

Litt OT, men de jeg kjenner som deepthroater uten å må øve ordentlig på å kvitte seg med refleksen har hatt bulimi i årevis. Ikke spesielt sexy, akkurat.

Anonymous poster hash: fc944...00f

Nå har jeg vel ikke sagt at jeg vil kvitte meg med brekningsrefleksen, men jeg lurte på om menn blir skuffet om damen ikke klarer å ta hele penisen ned i halsen. 

Og til dere andre; Han er en fantastisk mann, som tilfredstiller meg på alle tenkelige måter, og fy skamme seg, men ja, jeg tenner på å bli "brukt". Jeg blir mest giret når han holder meg hardt i håret og presser seg ned i halsen min, og gjerne gir meg noen sviende klask over rumpen/kinnet. Det er slik sex vi liker, og det er ikke snakk om at jeg gjør noe jeg ikke vil her. Jeg elsker det! Jeg føler meg bare så utilstrekkelig som ikke klarer å ta hele lengden. 

TS

Anonymous poster hash: 3a12b...dd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er den da? Det er jo fysiske grenser for hva som er mulig å deepthroate. Jeg klarer greit en på gjennomsnittet men har ikke sjans til å svelge pikken til han jeg dater nå.

Anonymous poster hash: 393f1...eb6

Han er ikke gigantisk, men han er større enn andre jeg har vært med. Såpass stor at det er vondt å bli tatt i enkelte stillinger pga han bunner meg, og det har jeg ikke opplevd før. Men jeg vet at andre damer har klart å tatt hele lengden. Og da vil jo jeg også selvfølgelig. Vil jo være den beste han har hatt, selvfølgelig :P

TS

Anonymous poster hash: 3a12b...dd9

Skrevet

Brekningslarm og andre halslyder er koselige stemningssettere.

Skrevet

Høres ut som du er på god vei da ;)

Han elsker nok at du prøver, er ikke alle som gjør det. Og øvelse gjør mester vet du :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...