AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg leste denne tråden, og begynte å tenke på hvor fort man ofte bestemmer seg i en datingfase: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=937416 Selv dater jeg nå en fyr på 6. uka, og jeg har ikke fått noen magefølelse den ene eller andre veien. Han er veldig kjekk, men litt vanskelig å bli kjent med, da han virker veldig sjenert. Skal være helt ærlig og si at hadde han ikke vært så kjekk, så hadde jeg nok vært mye mer i tvil om hvorvidt vi skulle fortsette å treffes. Dette året har jeg truffet ca 8 forskjellige menn, og med alle unntatt han her har det ikke blitt noe etter 2-3 dates. Hvor fort bestemmer dere om dere vil fortsette å date en person? Hva er dealbreakeren? Anonymous poster hash: be6ca...689
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Etter seks uker burde du vel ha en slags formening om dette er en kar du liker godt nok til å gå videre eller ikke? Det hadde nok jeg kjent på før det hadde gått så lang tid, men folk er jo forskjellige. Noen forelsker lett og fort, andre bruker lang tid. Jeg bestemmer meg etter første møte om dette er en jeg vil gå videre med eller ikke. Noen ganger er det bare helt dødfødt etter første date, og da er det ikke mer å tenke på. Hvis jeg fortsatt er nysgjerrig, og kjenner at det er en jeg vil bli bedre kjent med, blir det en date til, hvis han er enig. Jeg har ingen liste med deal breakere, det er så personavhengig, men om han har en voldelig fortid, problemer med rus eller virker lite oppegående, går jeg så klart ikke videre med han. Dårlig kjemi eller dårlig magefølelse slår også negativt ut. Anonymous poster hash: 04552...761
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Magefølelsen er jo ganske kjapp. Jeg følger den jeg. Og bruker ikke seks uker på å finne ut av ting. Men at du kun er sammen han fordi han er kjekk, er ufint. Da er han bare et trofe. Du bør droppe han og la han finne seg en som ser han for den han er Anonymous poster hash: 4ea94...474
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Magefølelsen er jo ganske kjapp. Jeg følger den jeg. Og bruker ikke seks uker på å finne ut av ting. Men at du kun er sammen han fordi han er kjekk, er ufint. Da er han bare et trofe. Du bør droppe han og la han finne seg en som ser han for den han er Anonymous poster hash: 4ea94...474 Hvorfor skal hun droppe han fordi hun synes han er kjekk? Hun sier da ikke noe om at det kun er derfor hun dater han. Kan aldri tenke meg at noen gidder kaste bort tid på en kjekkas hvis ikke det er noe mer som får henne til å opprettholde kontakten. Anonymous poster hash: 04552...761 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor skal hun droppe han fordi hun synes han er kjekk? Hun sier da ikke noe om at det kun er derfor hun dater han. Kan aldri tenke meg at noen gidder kaste bort tid på en kjekkas hvis ikke det er noe mer som får henne til å opprettholde kontakten.Anonymous poster hash: 04552...761 Hun sier jo at hun hadde droppet han om han ikke hadde vært så kjekk. Det er greit å synes daten er kjekk, men når det er eneste grunn for å være med en fyr, så er det jo på helt feil premisser. Det må være mer der. Anonymous poster hash: 4ea94...474
Arca Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Utseende holder ikke i lengden. Må være noe mer grunnleggende på plass.
Tenk_om Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Jeg går også og lurer på dette. Har truffet en fyr lenge nå, over 2 mnd, men vi møtes ikke så ofte. Kanskje en gang i uken. Men jeg føler vi er langt fra å finne ut av om vi kunne blitt et par. Det er fint å bruke tid på å finne ut av om en liker hverandre og klart hadde det ikke vært noe som helst der så hadde jeg vist det mye før. Jeg forventer ikke at man bestemmer om man vil ha et forhold etter bare noen uker. Men på et tidspunkt bør det vel jazzes opp til noe mer en bare en gang i uken tenker jeg. (Vi har kun hatt sex 2 ganger, flere dater uten - føler det er relevant informasjon) 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Hvor fort bestemmer dere om dere vil fortsette å date en person? Hva er dealbreakeren? Anonymous poster hash: be6ca...689 Vel, jeg bestemmer meg jo forsåvidt etter hver enkelt date om jeg har lyst på en date til eller ikke. Dealbreakeren er vel om man merker at man ikke har så veldig lyst til å møtes mer, eller at han ikke har det. Har datet en i 3 uker nå, men bare 5 dater pga barn/jobb-situasjon. Ble sex på 3. daten, og på 4.daten ble vi vel enige om at vi kun dater hverandre, og ser hvor dette utvikler seg, så det har jo gått ganske fort. Men jeg vil jo ikke si at det er snakk om noe forhold ennå, det ligger litt fram i tid tror jeg. Er det mer den du er ute etter? Når man er klar for at det blir noe mer enn dating? Anonymous poster hash: 6b6d7...277
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Etter seks uker burde du vel ha en slags formening om dette er en kar du liker godt nok til å gå videre eller ikke? Det hadde nok jeg kjent på før det hadde gått så lang tid, men folk er jo forskjellige. Noen forelsker lett og fort, andre bruker lang tid. Jeg bestemmer meg etter første møte om dette er en jeg vil gå videre med eller ikke. Noen ganger er det bare helt dødfødt etter første date, og da er det ikke mer å tenke på. Hvis jeg fortsatt er nysgjerrig, og kjenner at det er en jeg vil bli bedre kjent med, blir det en date til, hvis han er enig. Jeg har ingen liste med deal breakere, det er så personavhengig, men om han har en voldelig fortid, problemer med rus eller virker lite oppegående, går jeg så klart ikke videre med han. Dårlig kjemi eller dårlig magefølelse slår også negativt ut. Anonymous poster hash: 04552...761 På 6 uker har jeg truffet han 8-9 ganger, jeg syns ikke det er så mye. Tar jo lang tid å bli kjent med noen. Hadde det vært dødfødt hadde jeg ikke fortsatt å se han. Er mer positivt enn negativt innstilt, men er usikker på hvor lang tid jeg skal gi det. Jeg blir glad av å være sammen med han, men det har ikke vært noe PANG, dette er fantastisk. Magefølelsen er jo ganske kjapp. Jeg følger den jeg. Og bruker ikke seks uker på å finne ut av ting. Men at du kun er sammen han fordi han er kjekk, er ufint. Da er han bare et trofe. Du bør droppe han og la han finne seg en som ser han for den han er Anonymous poster hash: 4ea94...474 Selvfølgelig er det ikke kun fordi han er kjekk, men jeg er ærlig på at utseendet hans kanskje gir noe ekstra positivt her. Hun sier jo at hun hadde droppet han om han ikke hadde vært så kjekk. Det er greit å synes daten er kjekk, men når det er eneste grunn for å være med en fyr, så er det jo på helt feil premisser. Det må være mer der.Anonymous poster hash: 4ea94...474 Nei, det skrev jeg ikke. Hadde aldri datet en kun for utseendet, det er svært viktig for meg med like verdier og humor. Anonymous poster hash: be6ca...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå