AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hei! Er det "nødvendig" med vitrineskap? Mannen sier vi må ha dette, men jeg klarer ikke helt å ha lyst på det... Finner ingen/ikke så mange jeg liker. Har vel noe å gjøre med at jeg aldri har likt det pga. at jeg har syntes det har virket "unødvendig"/oppstilt... Vi har nok av serviser og glass, det er ikke det...men Har DU vitrineskap? Hvorfor/hvorfor ikke? Og hva bruker du det til og hvor er det plassert? 😁Anonymous poster hash: 4f98b...335
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Jeg har Billy-bokhyller med glass dører fra IKEA. Mye billigere enn sånne "tradisjonelle" vitrineskap. Har vinglass, skåler og karafler der. Alt i klart glass. Da blir det både praktisk og ser rent og ryddig ut. Anonymous poster hash: 3ddf9...8c0
Anglofil Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Ja, det har vi, synes det er veldig fint sted å ha finserviset og andre fine ting jeg føler ikke passer å ha andre steder. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Vitrineskap synes jeg er pensjonist. langt finere med feks design by lassen eller andre nordiske design... Nettsider som lunehjem.no, mitthjem.as, royaldesign.no er mine favoritter😊 Anonymous poster hash: b5fad...578
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Ja det har vi på stua. Inni står krystallglass og fine serviser og andre pene ting vi har og altfor skjeldent bruker. Nede ligger duker, servietter og annet "bordpynt". (Og litt rot...)Anonymous poster hash: 9f4d6...525 1
solitary shell Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Vi har vitrineskap. Jeg synes det er fint. Det finnes jo forresten mange ulike vitrineskap, så leter man litt kan det godt hende du finner ett du liker. Finnes mange antikke vitrineskap f.eks. Jeg synes det er greit å ha finservise jeg ikke ellers bruker der.
Anglofil Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Vitrineskap synes jeg er pensjonist. langt finere med feks design by lassen eller andre nordiske design... Nettsider som lunehjem.no, mitthjem.as, royaldesign.no er mine favoritterAnonymous poster hash: b5fad...578 Og hvorfor er dette en motsetning mellom dette og det å ha et vitrineskap? Det finnes da uendelig mange forskjellige typer? Mvh Yvonne 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Og hvorfor er dette en motsetning mellom dette og det å ha et vitrineskap? Det finnes da uendelig mange forskjellige typer? Mvh Yvonne Er ikke vitrineskap med glass så man stiller ut finservise og glass? Mulig jeg tar feil? Anonymous poster hash: b5fad...578
Anglofil Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 (endret) Er ikke vitrineskap med glass så man stiller ut finservise og glass? Mulig jeg tar feil?Anonymous poster hash: b5fad...578 Jo? Men de kan allikevel ha ulik utforming. Jeg vil si at det er forskjell på dette (som vi har): Og dette: Mvh Yvonne Endret 27. september 2015 av Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Vitrineskap synes jeg er pensjonist. langt finere med feks design by lassen eller andre nordiske design... Nettsider som lunehjem.no, mitthjem.as, royaldesign.no er mine favoritterAnonymous poster hash: b5fad...578 Er "pensjonist" brukt som en negativ betegnelse her, og i tilfelle hvorfor? Anonymous poster hash: b564e...544
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Yvonne. Jeg er helt sikker på at jeg ikke liker vitrineskap uansett utforming og ville selv ha gått for tette skap som feks Montana moduler eller som feks by lassen. Men det går jo på hvilken stil man liker, hadde jeg hatt stort kjøkken hadde jeg droppet skap. man MÅ ikke ha skap om man har annen plass og utstillingskap er ikke min personlige skål. Anonymous poster hash: b5fad...578 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Er "pensjonist" brukt som en negativ betegnelse her, og i tilfelle hvorfor?Anonymous poster hash: b564e...544 Det er forskjell på pensjonister og ungdom/ unge voksne når det gjelder interiør ja og jeg mener vitrine er hører innunder kategorien pensjonist Anonymous poster hash: b5fad...578 2
Gjest Evans Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 (endret) Vi har ikke et selvstendig vitrineskap, men vi har noe som ligner på dette hvor vi har noen flotte glass-tingtang i glassvinduene. Dette fra IKEA syns jeg er ganske kult: Endret 27. september 2015 av Evans
Anglofil Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Yvonne. Jeg er helt sikker på at jeg ikke liker vitrineskap uansett utforming og ville selv ha gått for tette skap som feks Montana moduler eller som feks by lassen. Men det går jo på hvilken stil man liker, hadde jeg hatt stort kjøkken hadde jeg droppet skap. man MÅ ikke ha skap om man har annen plass og utstillingskap er ikke min personlige skål.Anonymous poster hash: b5fad...578 Jeg har da ikke påstått noe annet jeg? Jeg bare skrev at det ikke trenger å være et motsetning mellom de to. Hva du måtte like er jo opp til deg selv, men man har altså ikke "pensjoniststil" selv om man liker vitrineskap. Jeg har heller ikke skrevet noe som helst sted at man må ha et slikt skap, jeg skrev bare at jeg liker det og jeg synes det er fint. Mvh Yvonne 2
Sandie Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 (endret) Jeg liker vitrineskap fordi det er glassdører.Greit å slippe åpne hyller som samler støv men foretrekker en enkel moderne stil.Mye fint på IKEA. Endret 27. september 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #16 Skrevet 27. september 2015 Jeg har da ikke påstått noe annet jeg? Jeg bare skrev at det ikke trenger å være et motsetning mellom de to. Hva du måtte like er jo opp til deg selv, men man har altså ikke "pensjoniststil" selv om man liker vitrineskap. Jeg har heller ikke skrevet noe som helst sted at man må ha et slikt skap, jeg skrev bare at jeg liker det og jeg synes det er fint. Mvh Yvonne Kan ikke se du har påstått noe annet jeg heller. Når det gjelder må ha, så var det TS sin mann som mente det. Anonymous poster hash: b5fad...578
Anglofil Skrevet 27. september 2015 #17 Skrevet 27. september 2015 Kan ikke se du har påstått noe annet jeg heller. Når det gjelder må ha, så var det TS sin mann som mente det.Anonymous poster hash: b5fad...578 Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du svarer som du gjorde til meg. Mvh Yvonne
Vernis Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Et must er der i hvert fall ikke. Ellers enig i at de finnes i mange ulike stiler som kan gi helt ulikt uttrykk. Personlig vil jeg ikke ha det. Jeg liker det enkelt og syntes at bokhyllene mine er nok. Har en lukket skjenk med krystall og den slags i. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #19 Skrevet 27. september 2015 Jeg synes også det er litt pensjonist Det hvite litt opp i tråden her synes jeg blir litt traurig og fotballfruete. Men ellers kan man jo få vitrineskap i mer moderne design. Evt bare bruke et stort skap uten glassAnonymous poster hash: 23e8e...7b8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #20 Skrevet 27. september 2015 Vitrineskap er absolutt ikke et must i stua og selv om jeg tidligere har hatt det er det absolutt ikke noe savn nå. Personlig foretrekker jeg å ha fine glass og slikt i lukkede skap. Jeg er ganske enig i at det er litt satt og utdatert, det er noe jeg forventer i stua til godt voksne og middelaldrende mennesker. De unge og hippe har ikke slikt. Anonymous poster hash: 95203...fda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå