AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hvor lang tid tar det før "hullet" i nesa er ferdiggrodd og man kan skifte fra vanlig piercing til ring? Anonymous poster hash: 73178...153
Dricka Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Hvor lang tid tar det før "hullet" i nesa er ferdiggrodd og man kan skifte fra vanlig piercing til ring? Anonymous poster hash: 73178...153 Fikk du ingen info i studioet du tok hullet i? Etter 4-6 uker tror jeg du kan skifte smykke.
Minya Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hvor lang tid tar det før "hullet" i nesa er ferdiggrodd og man kan skifte fra vanlig piercing til ring? Anonymous poster hash: 73178...153 Det kommer litt an på hvor godt akkurat du gror. Jeg klarte ikke å bytte smykke på egenhånd før det hadde gått tre-fire måneder og selv da ble jeg litt småkvalm, før det dro jeg til piercer omtrent på den tiden det var "lov" å bytte smykke og kjøpte et nytt smykke som de satte inn for meg. Jeg brukte bolt til det hadde gått omtrent et halvt års tid før jeg våget meg ut i ringenes verden. Kjøpte meg en ulukket ring som kan tres gjennom fra innsiden og har en stoppetapp i den ene enden. Den henger veldig pent i nesa mi ihvertfall og skaper ikke like mye trøbbel som en kulering eller lignende når jeg skal ta den ut igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå