Gå til innhold

Tissetrengt om natta

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Dette høres nok rart ut men de gangene jeg sover og må veldig tisse så våkner jeg sjeldent. Men har alltid i den forbindelse rare drømmer der jeg prøver å gå på Do men det går ikke. I natt drømte jeg st jeg var ett sted der doene var så høye at jeg ikke nådde opp og dermed ikke fikk gått på Do. Noen andre som får slike drømmer? 😂

Anonymous poster hash: 6c80e...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går permanent på medisiner som gjør at jeg tisser oftere. Som regel må jeg opp en eller to ganger hver natt.

Jeg kan da gjerne drømme at jeg må tisse, og at jeg finner et passende sted. Ofte dtømmer jeg at jeg tisser, men heldigvis gjør jeg det ikke fysisk, bare i drømmen. Dermed er jeg fortsatt line tissetrengt, og våkner gjerne kort tid etter en slik drøm.

Anonymous poster hash: d9a1c...dcc

Skrevet

Haha, trodde det bare var meg! Har så mye dodrømmer, av ymse typer. Kan drømme at jeg må på do, men doene er skikkelig ekle, eller nede i en uhyggelig kjeller, eller så er den mer "in public", feks i et rom med mange dører, så folk kommer inn og jeg ikke får noe privatliv, døren er gjennomsiktig etc. Eller så drømmer jeg ganske ofte at doen er en slags stol...uten hull i. Jeg skal liksom sette meg i den og gjøre mitt. Litt ubehagelig. I natt drømte jeg at jeg først fant en sånn dostol, som så ut som en frisør/barberstol. "Ånei", tenkte jeg, "dette er jo akkurat som jeg har drømt om" (husker tidligere drømmer i drømmene, tydeligvis, haha! :D ). Men så fant jeg et mer vanlig, offentlig toalett, bak flere avlukker. Et var skittent og ekkelt, et var nettopp for høyt til at jeg kunne komme meg opp, er var helt ok, men bak er satengforheng a la i prøverom. Veldig trangt der inne. Men når det ikke "funker" å gå på do, sltså at jeg er like tissetrengt etterpå, så våkner jeg gjerne, og må nettopp på do. Er et under at jeg ikke har tissa på meg i senga noen gang!

Anonymous poster hash: c053e...37b

• Liker 1
Skrevet

Huff ja, sånne drømmer har jeg også. Og dessverre har det et par ganger endt med at jeg våkner i det jeg skal begynne å tisse, og det kommer litt i trusa/senga.. Så nå er jeg ekstra nøye med å tisse før jeg legger meg og ikke drikke for mye. Skikkelig kult å tisse i senga i voksen alder.. :-/

Anonymous poster hash: 36dbd...5cf

Skrevet

Sånn begynte det for meg også, begynte å drømme om at jeg måtte på do, men det ble med drømmene. I allefall de første uken. Så begynte jeg å våkne opp med fuktig truse. Jeg trodde først det kanskje bare var svette, men jeg skjønte etterhvert at dette ikke var tilfellet når jeg la meg med hvite truser og våknet opp med gule. Dette fortsatte i ukesvis og og istedenfor å ta kontakt med lege holdt jeg meg enten våken om nettene eller sov svært lite for å unngå og utløse dette mildt sagt pinlige problemet. Jeg begynte også å få generell vegring mot å gå på to og ble etterhvert skikkelig fortstoppet.

Etter flere uker med ekstremt lite søvn og dobesøk sa kroppen stopp. Det var mandags morgen og jeg satt på kontorstolen min på jobben, det var lite å gjøre og jeg var veldig trøtt som dere sikkert skjønner, så jeg lukket øynene et øyeblikk. Plutselig er jeg på vei opp en vakker ås. Det er blomster, det er sol og lukten av vårens første gress treffer neseborene. På toppen av åsen er det en nybygd liten utedo med hjerte på døren. Etterhvert som jeg nærmer meg toppen, begynner trangen til et toalett besøk å bre seg. Til å begynne med klarer jeg fint å holde meg, men etterhvert blir det så intenst at jeg bare må springe opp og rive opp toalettdøra.

Jeg setter meg ned, og gud det var deilig. Det river og røsker, og etter en uke uten toalettbesøk av type nummer 2 føles det ut som om alt slipper tak. Når det hele er over føler jeg meg flere kilo lettere og som et nytt menneske. I det jeg skal strekke meg etter toalettrullen hører jeg en stemme utenfor som kommer nærmere og nærmere. Plutselig er jeg på jobben, sjefen står over meg og skriker, jeg er klissblaut i både bokser og bukse, det renner dritt nedover kontorstolen, og langs gulvet som ikke er helt i vater har det begynt å renne en elv.

Denne episoden kostet meg både kone, hus og hamster. Den dag i dag jobber jeg i kassa på Kiwi og arbeidsgiver tvinger meg til å bruke bleie på jobb. Heldigvis får man hver fjerde Libero bleiepakke hos Kiwi gratis.

Skrevet

Haha, trodde det bare var meg! Har så mye dodrømmer, av ymse typer. Kan drømme at jeg må på do, men doene er skikkelig ekle, eller nede i en uhyggelig kjeller, eller så er den mer "in public", feks i et rom med mange dører, så folk kommer inn og jeg ikke får noe privatliv, døren er gjennomsiktig etc. Eller så drømmer jeg ganske ofte at doen er en slags stol...uten hull i. Jeg skal liksom sette meg i den og gjøre mitt. Litt ubehagelig. I natt drømte jeg at jeg først fant en sånn dostol, som så ut som en frisør/barberstol. "Ånei", tenkte jeg, "dette er jo akkurat som jeg har drømt om" (husker tidligere drømmer i drømmene, tydeligvis, haha! :D ). Men så fant jeg et mer vanlig, offentlig toalett, bak flere avlukker. Et var skittent og ekkelt, et var nettopp for høyt til at jeg kunne komme meg opp, er var helt ok, men bak er satengforheng a la i prøverom. Veldig trangt der inne. Men når det ikke "funker" å gå på do, sltså at jeg er like tissetrengt etterpå, så våkner jeg gjerne, og må nettopp på do. Er et under at jeg ikke har tissa på meg i senga noen gang!

Anonymous poster hash: c053e...37b

Akkurat sånn jeg drømmer også! Enten er doene for skitne, for høye eller så er alle opptatt osv.. Sykt rare drømmer 😂

• Liker 1
Skrevet

Hei

Dette høres nok rart ut men de gangene jeg sover og må veldig tisse så våkner jeg sjeldent. Men har alltid i den forbindelse rare drømmer der jeg prøver å gå på Do men det går ikke. I natt drømte jeg st jeg var ett sted der doene var så høye at jeg ikke nådde opp og dermed ikke fikk gått på Do. Noen andre som får slike drømmer?

Dette er ikke et uvanlig fenomen. Samme hvis man legger seg når man er svært sulten så kan man begynne å drømme om mat, gjerne søtsaker.

Anonymous poster hash: d4676...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...