Nina889 Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hei! Jeg har lavt stoffskifte og den ene verdien min var 5 blank, noe som tyder på at jeg har for lavt. Fikk Levaxin men så økte den til 5,9.. Noe som ikke er bra. Er dette egentlig farlig? At den økte så mye? Og er det farlig at den er 5,9?? Er litt redd i og med at jeg så ung (21år).. Setter pris på alle svar
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Det kan ta måneder og år å innstilles på riktig medisindose med Levaxin. Anbefaler at du spør legen din om det er noe du lurer på relatert til dette. Nettet er fult av galne folk som mener de er eksperter på stoffskiftet, og kan skremme livet av deg med historiene og meningene sine. Anonymous poster hash: 69280...a69 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Nei, det er ikke farlig. Anonymous poster hash: 4ee73...aea
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Stoffskiftet skal behandles og reguleres med Levaxin eller andre medisiner når blodprøver viser behov for behandling. Å finne riktig dose med medisin er noe som for noen pasienter kan være vanskelig, for andre er doseringen der med en gang. Når en står på levaxin skal TSH bloverdien være mellom 0,5 oh 1,5 for korrekt medisinering. Stoffskiftet er som giret i en bil. Det gegulerer farten på mange prosesser i kroppen. Derfor er det viktig å forstå hva stoffskiftet er og nødvendigheten av å ta medisin og følge opp med blodprøver hos legen. Anbefaler deg å google Per Egil Hegge sin bok, også må du ikke stille spørsmål. Den ligger gratis på nettet og forteller historien om konen hans og den kampen de førte for at hun skulle få behandling, og jobben for å få medisinerne i Norge til å ta stoffskifteproblemer på alvor. Anonymous poster hash: faeae...ef1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå