AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Oppvaskmaskinen min vasker dårlig en gang i blant. Jeg prøver å være forsiktig med matrester, for det setter seg fast i spylearmene. Eller hva det kalles. Det er ofte sjampinjong og pastabiter som setter seg fast. I følge google er det "bare å skylde de i vasken". Nei, det er det ikke. Prøvd i flere timer! Bruker tannpirkere for å få ut dritten, men det går ikke. Hva skal jeg gjøre?! Noen gode tips? Anonymous poster hash: 85713...077
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Skyller du ikke før du setter inn i oppvaskmaskinen? Om du ikke skyller blir jo hele smørja vasket i matrestene til alt du har puttet inni. Æsj! Anonymous poster hash: 2cfcc...535
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Skyller du ikke før du setter inn i oppvaskmaskinen? Om du ikke skyller blir jo hele smørja vasket i matrestene til alt du har puttet inni. Æsj! Anonymous poster hash: 2cfcc...535 jo, men om det så er én liten bit med mat så setter det seg rett i spylearmen. Dessuten så skal du egentlig ikke skylle på forhånd. Jeg bruker skylleprogrammet før jeg vasker det. Slik du faktisk skal gjøre det! ts Anonymous poster hash: 85713...077
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Anonymous poster hash: 6d2d5...006
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå