Auri Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Jeg har hatt en hudorm/kvise på brystet (midt mellom puppene) i halvannet år eller mer nå... Av og til virker det som om den holder på å dø, så blir den plutselig en stor kvise igjen, må klemmes ut, krymper tilbake til hudorm som må klemmes ut innimellom, ser ut som om den holder på å forsvinne, kommer tilbake... Jeg har aldri vært borti en udødelig kvise før Noen som har noen tips?
Gjest Uhumskheter Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Skjær av hele dritten, Enig. Hele brystkassa.
heiduderborte Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Enig. Hele brystkassa. Eneste muligheten, serriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 orm og hud. to ord man ikke vil se sammen Anonymous poster hash: 04c2d...daa
Auri Skrevet 28. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2015 Takk for særdeles saklige og behjelpelige svar 2
SRC Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Takk for særdeles saklige og behjelpelige svar Pirk i den med pinsett eller en nål til det blir et lite sår, som legger skorpe. Har funket for meg da jeg hadde en hudorm i nesten ett og et halvt år på hofta, av alle plasser.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 http://www.kk.no/annet/derfor-f%C3%A5r-du-hudormer-25262
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Kan det være en mollusk da? Jeg har også akuratt samme problem, på brystet midt mellom underkanten av puppene. Av og til kan jeg presse ut av den, andre ganger ikke. Men den forsvinner ei. Tror det er en mollusk så har sluttet å klå på den i håp om at den forsvinner etter et par år slik mollusker gjør.. Anonymous poster hash: a682e...cf4
Gjest StripeyPanda Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Har en slik selv, en liten en midt på nesen. Klemmer, det kommer ut, går en uke eller to, tilbake til start. Har pirket inni selve "hullet" med nål og det gikk inn en eller 2 mm, så det er et stort hull under der iallfall.. Får aldri tatt alt! Fascinerede saker hvertfall. Heldigvis ikke særlig synlig for andre enn meg som er obs på den.
Auri Skrevet 28. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2015 Hovedproblemet er at den ligger rett under bh-spilen så når den vokser innimellom er det helt forferdelig vondt, kan nesten ikke gå med BH da Har prøvd det meste i den klikk.no-linken. Skal se om jeg får meg til å pirke i den *grøss*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå