AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Har akkurat fått påvist ADHD og ønsker ikke å bruke medisiner. Er det noen her som har diagnosen som kan komme med noen gode råd? Jeg sliter mest med følelsen av tusen nåler i kroppen, altså en forferdelig uro som jeg ikke greier å overse og ikke greier å håndtere. Jeg er også utbrent så får ikke gjort så veldig mye fysisk aktivitet som var det jeg gjorde for å få bukt med urolighetene tidligere.. Eller jeg fikk jo ikke bukt med det siden jeg ble utbrent så må finne en annen god løsning. Så derfor skriker jeg ut her, er det noen som har noen gode råd.. Jeg tar ALT.. Vær snill og skrik ut hvis du har et godt råd.. Tusen takk på forhånd😀Anonymous poster hash: 566a6...1f7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Du får finne deg en hobby, eller fler. Tegning, gitar, bilder, research av ting du er interessert i, lære deg ett nytt språk. Mental trening. Anonymous poster hash: 1120d...3f1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Ingen?Anonymous poster hash: 566a6...1f7
Polly Ester Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Leste du det forrige svaret? Jeg gjenter AB's forslag: Finn en hobby, eller fler. Tegning, gitar, bilder, research av ting du er interessert i, lære deg ett nytt språk. Mental trening. Og legger til at det kan hende det kan hjelpe å være ute i naturen. Slite deg ut fysisk på å gå turer i skogen eller på fjellet. Og da er disse rådene basert på jeg tror du mener at det er jobb du er utbrent på, ikke hobbyer eller natur-lige opplevelser.
sameladd Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Har selv ADHD men prøve å gå uten medsin i 7 månder ble for mye uro for meg så jeg måtte begynt på medsin på nytt. Men tips te uro... uten medsin er ha rutiner i hver dagen. Når du e urolig få der ut omså med å hyle eller bli kjempe hyper bare får det ut. Æ bruke mange år på å fine ut korsen æ kunne få mæ rolig å mitt rolig ting som får æ rolig e å tegn eller male, de på filmer eller tv seier æ liker. Men mest av alt rutiner hjelper. Håper æ kunne hjelpe dæ =)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Hvorfor vil du ikke bruke medisiner? Anonymous poster hash: 9ef28...3d0 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 De som du ble utredet hos, kanskje de har noen råd til et sted du kan få videre hjelp? Psykolog? Coach (vet ikke hva det er, men har lest at det er noe man kan bruke. Koster sikkert penger)? Kurs? Om du ikke vil bruke medisiner, så må du nesten leve med plagene dine som de ville hjulpet mot. Det finnes nok metoder for å minske vanskene, men det blir litt som å slukke en husbrann med en hageslange. Anonymous poster hash: 8eca4...705
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå