AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Hei! Skal til syden og vil ikke ha mensen der. Men så kom mensen dessverre når jeg våknet i dag tidlig.. Primolut piller skal man Ta tre dager før ventet mens, er det for sent om jeg begynner på de nå? Kan mensen stoppe da?? Er det farlig?Anonymous poster hash: 07d4a...c30
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Hei! Skal til syden og vil ikke ha mensen der. Men så kom mensen dessverre når jeg våknet i dag tidlig.. Primolut piller skal man Ta tre dager før ventet mens, er det for sent om jeg begynner på de nå? Kan mensen stoppe da?? Er det farlig?Anonymous poster hash: 07d4a...c30 Jeg har tatt den båden1-3 dager etter mensen har startet. Har funka uamsett☺Anonymous poster hash: 9d382...82d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Nei, det stopper ikke mensen hvis den først har begynt, du risikerer å bare dra det i langdrag. Kjøp heler tamponger og la det stå til, tar ikke mange dagene uansett. Anonymous poster hash: 9e5aa...649
Sandie Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 På meg har det fungert når jeg har tatt dem for sent.Det stopper ikke mensen med en gang,men det begynner gradvis å blø mindre og mindre.Det er ikke farlig å ta Primolut for sent,men det tar som sagt litt tid før den stopper blødningen,og hvor lang tid det tar kan variere fra person til person.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Det har funket for meg å ta Primolut forsent, men da har virkningen kommet gradvis slik at det stadig har blitt mindre og mindre. Fikk også bort mensen ved hjelp av cyclokapron etter at jeg hadde hatt mensen i nesten tre måneder sammenhengende og skulle til syden. Om det var cyklokapronen som fikk den til å stoppe, eller om det bare var tifeldig og mensenen hadde tenkt å stoppe da vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 2cf16...7f6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Det har funket for meg å ta Primolut forsent, men da har virkningen kommet gradvis slik at det stadig har blitt mindre og mindre. Fikk også bort mensen ved hjelp av cyclokapron etter at jeg hadde hatt mensen i nesten tre måneder sammenhengende og skulle til syden. Om det var cyklokapronen som fikk den til å stoppe, eller om det bare var tifeldig og mensenen hadde tenkt å stoppe da vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 2cf16...7f6 Jeg blør ganske mye når jeg har mensen,og lurer på å spørre legen om resept på cyklokapron. Har det fungert greit å bruke,uten bivirkninger? Anonymous poster hash: e43cf...5e9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Jeg blør ganske mye når jeg har mensen,og lurer på å spørre legen om resept på cyklokapron. Har det fungert greit å bruke,uten bivirkninger? Anonymous poster hash: e43cf...5e9 Har bare brukt en gang, og det funket helt greit. Kan ikke huske noen bivirkninger egentlig.. Min mens stoppet som sagt helt, men det er vel ikke normalen. Så tror kanskje det var litt tilfeldig og at mensenen hadde tenkt å stoppe likevel. Eventuelt at cyclokapronen påvirket kroppen til å endelig stoppe etter at jeg hadde hatt mensen i nesten tre måneder sammenhengende. Anonymous poster hash: 2cf16...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Dytter opp da jeg lurer på det samme Anonymkode: 54415...3b1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 På 26.9.2015 den 15.34, AnonymBruker skrev: Hei! Skal til syden og vil ikke ha mensen der. Men så kom mensen dessverre når jeg våknet i dag tidlig.. Primolut piller skal man Ta tre dager før ventet mens, er det for sent om jeg begynner på de nå? Kan mensen stoppe da?? Er det farlig? Anonymous poster hash: 07d4a...c30 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dytter opp da jeg lurer på det samme Anonymkode: 54415...3b1 PrimolutN må brukes tre dager før beregnet mensstart. Å begynne når blødningene har startet er for sent. I tillegg vet ingen kvinne på forhånd hvordan PrimolutN behandlingen vil virke. Hos noen virker den mot sin hensikt, slik at kvinnen blør mer enn ved en mens og mye lenger enn ved en vanlig mens. Derfor er det smartere å være forut for sydenreiser og ferier og bruke PrimolutN på mensen før den mensen som er beregnet til å komme i ferien. Merk også at kvinner som ikke kan bruke hormonprevensjon heller ikke skal bruke PrimolutN. I tillegg kan oppstart av ppiller være en måte å utsette og å kontrollere mensblødning på. Anonymkode: 49451...68e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #10 Skrevet 10. mai 2018 På 26.9.2015 den 21.56, AnonymBruker skrev: Jeg blør ganske mye når jeg har mensen,og lurer på å spørre legen om resept på cyklokapron. Har det fungert greit å bruke,uten bivirkninger? Anonymous poster hash: e43cf...5e9 Jeg har også brukt cyklokapron. Har blitt litt kvalm/uggen noen ganger, men ikke alltid Anonymkode: db150...952
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå