Gå til innhold

Bitihorn - noen som har gått til toppen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til Beitostølen og lurer på å gå til toppen av Bitihorn. Noen som har vært der og kan fortelle meg litt om turen opp dit? Er det lett å finne ut av hvor man går? Er stien godt merket?  Hvis det blir tur dit, så må jeg gå alene til toppen. Jeg har aldri vært på topptur, stort sett på turstier i skogen. Er dette en grei tur å ta alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått der flere ganger. Det er en grei og ganske lett tur. Merket, du kan ikke gå deg bort. Er en populær dagstur for liten og stor. :)

Anonymous poster hash: 96d5e...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...