Catlin Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Skal til Beitostølen og lurer på å gå til toppen av Bitihorn. Noen som har vært der og kan fortelle meg litt om turen opp dit? Er det lett å finne ut av hvor man går? Er stien godt merket? Hvis det blir tur dit, så må jeg gå alene til toppen. Jeg har aldri vært på topptur, stort sett på turstier i skogen. Er dette en grei tur å ta alene?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Har gått der flere ganger. Det er en grei og ganske lett tur. Merket, du kan ikke gå deg bort. Er en populær dagstur for liten og stor. Anonymous poster hash: 96d5e...82a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå