Gå til innhold

Hvilken kondonmerke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som singel er det kjekt (et must) å ha kondomer tilgjengelig.

Og nå må jeg kjøpe flere :P jeg har datet to menn litt frem og tilbake (bare rot og røre...men det er en annen sak). Selv om begge er godt innenfor normalen, så trenger han ene noe større størrelse enn han andre. Ikke aner jeg hva slags merke de fleste menn foretrekker. Så hva bør jeg kjøpe? Merke og størrelse? Hvor er det billigst?

Anonymous poster hash: 4e465...d10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare kjekt, et must som du så bra sier. Hvertfall mannfolka, men bare flott at damene også er forberedt.

Nå sier du ikke hvor du er fra, så vet ikke om det er noe kondomeri eller erotisk butikk i nærheten, men er vel kun RFSU som selges mest. Kan ikke si jeg har så bra erfaring med Durex, både stramt og revner lett.

Kan vel si jeg også er gjennomsnittlig, og erfaringen min er Näkken og Grande som passer best (må ikke misforstås som skryt). Profil revner også lett pga stramhet syns jeg.

Om du kun har daglivarebutikk tilgjengelig, kan jeg anbefale Näkken iallfall. Sjelden sett at Grande selges hos dem. Har du mulighet for løssalg, kan du gjerne kjøpe flere varianter og teste ut etterhvert når sjansen byr seg. Finnes også varianter med smak.

Jeg pleier å kjøpe noen i løssalg, gjerne flere varianter for "vitenskapelig testing".

Skrevet

Jeg anbefaler rfsu thin. De strekker seg, og med mindre penisen virkelig er unormalt stor, tror jeg ikke de vil gi problemer. Man kan tross alt tre en normal kondom over foten og leggen. :P Jo tynnere jo bedre, som regel. Rfsu har også en type som heter true feeling som er tynnere enn thin, men jeg synes egentlig jeg kjenner mindre med den.

Skrevet

Er RFSU sin Thin jeg har hatt nå. Ene typen var blå og den andre rød? jeg vet bare at jeg ikke må ta av lageret til han ene fyren :P Kan hende han stusser om "hans" kondomer er borte.

Jeg har Kondomeriet like ved, så kanskje handle der en dag.

Skrevet

Kjennes ut som Grande prøver å klemme meg i stykker nedentil.

Skal det være slik?

Anonymous poster hash: 301c7...6ef

Skrevet

Tok feil. Jeg hadde Thin fra før og han ene la igjen en eske med Durex Featherlight hos meg.

Kanskje jeg bare skal kjøpe en pakke av hver så er jeg safe :P

Skrevet (endret)

helsedirektoratet.

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Vil du ha et utvalg kan du bestille en gratis pakke med ulike typer hos helsedirektoratet.

Et bra tiltak det der :)

Men jeg tror jeg kjøper en pakke av Featherlight og en pakke Thin. Da bør jeg være safe. Og vil de ha noe annet, så får de fikse selv.

• Liker 1
Skrevet

Du får gjøre det. :) Vi mannfolka vet egentlig godt hvilke typer som passer oss best og bør være forberedt med det. Har du prøvd Näkken før forresten? Den har nupper på seg, så gir ekstra stimulasjon til damen også. :)

Skrevet

Du får gjøre det. :) Vi mannfolka vet egentlig godt hvilke typer som passer oss best og bør være forberedt med det. Har du prøvd Näkken før forresten? Den har nupper på seg, så gir ekstra stimulasjon til damen også. :)

Faktisk aldri prøvd, men kanskje jeg skal ta med det også :P Men da må jeg få mer besøk så jeg får brukt de opp før de går ut på dato :P

Skrevet

Trenger ikke besøk for å teste ut kondomer, bare å bruke fantasien det. ;) Å gå ut på dato trenger du ikke bekymre deg for, standard BFD er 2-3 år. En tidligere anledning fant jeg en Profil som hadde gått ut på dato for lenge siden og den var fortsatt fuktig (glidemiddelet hadde ikke tørket) og brukbar.

Skrevet

Prøv skins, får bestilt fra sinful.se. Har prøvd de store, funker fett😉

Anonymous poster hash: bde33...cee

Gjest UngMann1986
Skrevet

Tok feil. Jeg hadde Thin fra før og han ene la igjen en eske med Durex Featherlight hos meg.

Kanskje jeg bare skal kjøpe en pakke av hver så er jeg safe :P

Akkurat de to, er faktisk mine favoritter! Durexen er kanskje den beste, men synes ikke det er lett å finne den i butikkene. Vet du hvor den selges?

Skrevet

Akkurat de to, er faktisk mine favoritter! Durexen er kanskje den beste, men synes ikke det er lett å finne den i butikkene. Vet du hvor den selges?

Så de hadde på Kondomeriet's nettside. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta en tur i butikken eller handle fra nett :P

Skrevet

Har brukt veldig mye kondom opp gjennom tiden,og har bare funnet 1 kondommerke som er helt topp.Rfsu Thin er den aller beste uten tvil.

Skrevet

Skyn lateksfri er de absolutt beste kondomene.

Anonymous poster hash: 0acaf...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...