AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Lurer på hva som hadde vært den fineste/kuleste/morsomste daten for deg? Jeg selv er veldig glad i fart og spenning. Og min drømmedate hadde vært kratring i en stor klatrepark. Etterfulgt av en enkel lunch eller en kafetur for å få snakket etterpå Anonymous poster hash: 0799c...b72
annebanane Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Den beste daten jeg kunne tenkt meg har egentlig ikke en spesiell aktivitet. Den innebærer bare at vi har en sykt god kjemi hvor vi prater og ler om en annen. En lignende var en date hvor vi gikk fra biltur, til matsted, til bowling, til barhopping i løpet av en 9 timer. Kanskje beste slags daten jeg har vært på, for vi hadde det så kjekt i lag. 1
Cashbah Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Lurer på hva som hadde vært den fineste/kuleste/morsomste daten for deg? Jeg selv er veldig glad i fart og spenning. Og min drømmedate hadde vært kratring i en stor klatrepark. Etterfulgt av en enkel lunch eller en kafetur for å få snakket etterpå Anonymous poster hash: 0799c...b72 Stand-up, noe vi kan snakke om i etterkant og le av!
Sandie Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Min drømmedate er først og fremst avslappet.Gjerne en rolig bytur der vi tar en øl et sted og en ny en annen plass.Vi kan gjerne være litt spontane,og finne på ting underveis.Om været er fint er det hyggelig å bare rusle en tur i byen.Ellers er det en date der vi føler en gjensidig fysisk tiltrekning,har bra kjemi og prater om alt mulig,men styrer unna de alt for seriøse og alvolige temaene.
Charmander Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 (endret) De beste datene jeg har hatt har vært å lage mat sammen med et glass vin og litt hyggelig musikk. Gå tur i parken og legge oss ned og prate om løst og fast. Endret 26. september 2015 av Charmander 1
pompdelux Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Hm, jeg har nå vært på ett par dater men vet ikke om de kvalifiserer til drømmedate. den mest vellykkede "daten" var faktisk kaffe hjemme hos meg, med en person som jeg klaffet fullstendig med.. vi snakket i timesvis, og det krevde absolutt ingenting.. En annen date jeg syntes var veldig fin var en jeg møtte i nabobyen, vi gikk en tur for å liksom teste kjemien og når vi fant ut at den var bra så gikk vi på restaurant og spiste middag. Jeg kunne IKKE klatret eller lignende, da må jeg nok være med noen jeg stoler 110% på med min høydeskrekk... hadde daten min likt meg før vi kom i gang hadde det nok gått over etter en stund med meg der.
Gjest Mythic Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 For meg spiller det ingen rolle hva en gjør, så lenge det er mulig å bli kjent, snakke og føle på om det er gjensidig kjemi. Jeg har nettopp kommet hjem fra en av de beste datene jeg noen gang har hatt, og vi gjorde ikke noe spesielt. Tok bare en kaffe, ruslet litt og snakket mye. Og vi skal møtes igjen i morgen Da skal vi ut på tur i skogen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Raudvin på ein brun pub
Cordelia Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Kaffe, eller lignende på en intim kafe med litt lav musikk, sånn at det ikke blir for intenst intimt heller. Også kanskje videre rundt i byen hvis kjemien er grei.
Tholmer Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 (endret) Sitte og spille FIFA sammen og snakke om hvor kjekk Ronaldo er. På tredje date tar jeg tak i hodet hennes og tvinger det ned mot skrittet i løpet av andre omgang. Endret 27. september 2015 av Tholmer
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Sitte og spille FIFA sammen og snakke om hvor kjekk Ronaldo er. På tredje date tar jeg tak i hodet hennes og tvinger det ned mot skrittet i løpet av andre omgang. Gå på date med meg. Anonymous poster hash: 53bd1...745
Tholmer Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Gå på date med meg. Anonymous poster hash: 53bd1...745 På hvilke deler av kroppen har du skjegg?
Arca Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Sitte og spille FIFA sammen og snakke om hvor kjekk Ronaldo er. På tredje date tar jeg tak i hodet hennes og tvinger det ned mot skrittet i løpet av andre omgang. Og så.... straffekonkurransen til slutt! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 På hvilke deler av kroppen har du skjegg? Glatt all over. Hilsen ei dundre på langt over hundre Anonymous poster hash: 53bd1...745
Tholmer Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Glatt all over. Hilsen ei dundre på langt over hundre Anonymous poster hash: 53bd1...745 Du er med andre ord dreven på å gape over for mye. Fiffig. Faen ta FIFA og go fuck your self Ronaldo, forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå