Gå til innhold

Skal jeg fortsette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir så blind i slike situasjoner, så trenger litt input fra andre.

Jeg har datet en fyr i et halvt år nå, ting er egentlig veldig bra, han er fantastisk snill og god. Han virker veldig seriøs ang. oss, og jeg har møtt både vennene og broren hans. Problemet er bare at "han trenger tid til å finne ut av ting", siden han aldri har hatt noe seriøst før. Det kan også nevnes at vi møttes på sukker, hvor han(og jeg en sjelden gang) fortsatt er aktiv. Jeg har blitt veldig glad i han, og det gjør dette så vanskelig, for jeg føler jeg er ved det punktet at det bør tas til neste steg eller avsluttes helt. Blir så utrolig sliten av å gå rundt og ikke vite.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 376cd...f30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si det til han? Fortell hvordan du har det 😉 Det ville jeg gjort før jeg vurderte om jeg skulle fortsette eller ei.

Greit nok at han trenger tid, men du må tenke på deg selv også, og ettersom du har respektert at han trenger tid så burde vel han også respektere hvordan du har det. Håper det ordner seg 😊

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Etter et halvt år synes jeg det er helt innafor å ta opp dette på en ordentlig måte. Det er ikke akkurat som at du frir til mannen. Dette burde han bare finne ut av.

Skrevet

Snakk med han om det, ærlig talt. Hvis du ikke greier å åpne deg for han så er nok ikke et forhold liv laga mellom dere uansett.

Anonymous poster hash: 96870...3ba

Skrevet

Si at du ønsker ikke å se han mer hvis han fortsatt er aktiv på nettdating, hvis ikke får han jo i pose og sekk med deg! Har han sett andre mens han har sett deg? Skjønner ikke hvorfor enkelte damer klarer å ha sex, se en mann regelmessig uten å vite om han er seriøs...

Anonymous poster hash: 77e85...59b
Skrevet

Det at han sier dette, samt at han fortsatt er aktiv på nettdating, hadde iallefall fått meg til å rygge...

Anonymous poster hash: 77e85...59b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at når han etter 6 mnd fortsatt "trenger tid til å finne ut av ting" og han (og du) fortsatt titter innom sukker iblant, så er det nok kanskje slik at det ikke er helt klaff mellom dere? Jeg tror ikke man hadde trengt tid til å finne ut av ting hvis dere hadde vært forelsket og det virker ikke akkurat som at han er hodestups forelska. Etter 6 mnd tenker jeg at det er på tide å finne ut slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...