AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Skal en langhelg til Lisboa nå om ikke så lenge, og lurte på om noen har inside-tips om hva vi bør gjøre, få med oss og se? Gjerne også gode restauranter! Mer enn gjerne ting som ikke absolutt alle turister gjør. :D Anonymous poster hash: cf5f4...e9b
gard Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Hei Jeg var der for noen år siden og det er en nydelig by. Jeg har laget et reisebrev med bilder her: http://gardkarlsen.com/Lisbon_Portugal_trip_report.htm. Jeg har også skrevet litt om de restaurantene som vi besøkte - kanskje du kan finne noen gode tips der. God tur!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hei Jeg var der for noen år siden og det er en nydelig by. Jeg har laget et reisebrev med bilder her: http://gardkarlsen.com/Lisbon_Portugal_trip_report.htm. Jeg har også skrevet litt om de restaurantene som vi besøkte - kanskje du kan finne noen gode tips der. God tur! Tusen takk skal du ha, skal sjekke ut! Anonymous poster hash: cf5f4...e9b
Gjest Overrasket Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Time Out-markedet ved Cais do Sodre (Mercado da Riberia) er et kjekt sted for å finne billig lunsj eller en uformell middag. Det er en stor hall med diverse matboder langs veggene. Hallen er fyllt av bord og stoler, og man går til den matboden man ønsker og tar med seg maten til et hvilket som helst bord. De har også godt med drikkevarer. Jeg har vel inntrykk av at det er en god blanding turister og lokale som går der. Prisene er lave, men kvaliteten på maten er stort sett veldig bra.
LittDiva Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Zapata er en veldig god fiskerestaurant , relativt sentralt. Tur til Cascais er verdt og prioritere en dag .
amalie_n Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Av restauranter vil jeg sterkt anbefale sacramento, ligger i chiado området om jeg ikke husker feil, herregud for en matopplevelse. Tripadvisor og nettsiden gir ikke stedet nok cred, et av mine høydepunkt for turen, ellers spis sjømat på ribadouro - mmm!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk for tips! Gleder meg bare enda mer til tur nå. Anonymous poster hash: cf5f4...e9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå