Gå til innhold

Jeg ble stempla som rasist..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi jwg rett og slett mener at vi ikke bør ta i mot så mange flyktninger. Og vet dere hva? Familien min kom til Norge som kvoteflyktninger og jeg ser ikke ut som en Ola nordmann for å si det sånt.

Men hvorfor er ikke folk i stand til å se den helhetlige bilden? Skal vi ta i mot og ta i mot helt til det norske velferdssystemet kollapser? Fir det kommer til å kollapse, tro det eller ei, og dette kommer til å gå utover våre barn og barnebarn...for Norge vil ikke forbli rik. Er det slik vi vil ha det? Importere tusenvis av problemer? Tenk dere den fremtidige arbeidsmarkedet. Den snillismen som råder blant mangr her er bare skummelt. Våkn opp.

Anonymous poster hash: 3f6e1...9df

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bruke rasismekortet er en velkjent hersketeknikk som ofte brukes der en ikke har holdbare argumenter å vise til - og der en ønsker å unngå en "ubehagelig" diskusjon ... Jeg for min del har sluttet å diskutere med slike mennesker - altså de som bruker ordet rasisme feil og benytter seg av hersketeknikker. Det er ikke særlig mye en kan vente seg av å diskutere med lite reflekterende mennesker.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vi kan godt ha innvandring, men islamister vil vi ikke ha. Ingen. Zero.

Endret av maskineple
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...