Gå til innhold

Hvor lang er egentlig din penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde vært fint om du kunne svare som AB. Det minsker i alle fall sannsynligheten for at du lyver, om enn ikke så mye.

Penisstørrelse varierer selvsagt med dagsform, grad av kåthet, hormonbalanse, osv., men hvor lang er din penis når du er nær 100% av din "makskåthet"? Min egen er rundt 18 cm.

Spør ikke her om hvor stor den er. Da gjelder også tykkelse, men har aldri funnet spørsmålet om tykkelse noe særlig interessant.

Anonymous poster hash: ddfa6...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 cm på en god dag.

Anonymous poster hash: 9d4d2...1bb

Skrevet

Da er det bare å vente på at Konghung skal gjøre sitt inntog i tråden og gjøre alle andre til skamme :ler:

Anonymous poster hash: 9b2bd...702
  • Liker 2
Skrevet

Hadde vært fint om du kunne svare som AB. Det minsker i alle fall sannsynligheten for at du lyver, om enn ikke så mye.

Penisstørrelse varierer selvsagt med dagsform, grad av kåthet, hormonbalanse, osv., men hvor lang er din penis når du er nær 100% av din "makskåthet"? Min egen er rundt 18 cm.

Spør ikke her om hvor stor den er. Da gjelder også tykkelse, men har aldri funnet spørsmålet om tykkelse noe særlig interessant.

Anonymous poster hash: ddfa6...ead

Du vet ikke at tykkelsen er mer interessant enn lengden, for mange kvinner?

Anonymous poster hash: c7b4d...103

• Liker 14
Skrevet

Den er stor, sier kjæresten min. Vår forhold er basert på gjensidig tillit og ærlighet :gullengel:

• Liker 1
Skrevet

hmmm synes den er passe, men aldri fått puttet den i rompa på de man har vært sammen med, pga de syntes den er for stor... tror ikke på den unnskyldningen......

Skrevet

Hun sier den er stor, den er 20, jeg vet ikke om det er stort.. Det er jo relativt til erfaring hos partneren, tenker jeg. Om hun mener det, vet jeg jo ikke. Man sier vel ikke at den er liten til kjæresten, om den er det eller ei?

Anonymous poster hash: ad923...f8b

Skrevet

Stor og tykk

feit pikk, det er stygt det... uff du som må leve med dette.... jaja danmark fikser peniser.. lykke til ;)

Anonymous poster hash: 3cf24...f3b

Skrevet

Hun sier den er stor, den er 20, jeg vet ikke om det er stort.. Det er jo relativt til erfaring hos partneren, tenker jeg. Om hun mener det, vet jeg jo ikke. Man sier vel ikke at den er liten til kjæresten, om den er det eller ei?

Anonymous poster hash: ad923...f8b

20 cm er under normalen.... 

• Liker 1
Skrevet

Alle menn på internet har over 18 cm. Som oftest ligger de på 20-25cm i snitt. 

• Liker 12
Skrevet

Den er så liten at jeg er nødt til å penetrere urinveisåpningen til dama for at jeg skal få nytelse. Hun har nettopp født to velskapte tvillinger, men de har begge sort hud. Kan dette skyldes at de ble unnfanget i urinrøret hennes tror dere?

• Liker 11
Skrevet

feit pikk, det er stygt det... uff du som må leve med dette.... jaja danmark fikser peniser.. lykke til ;)

Hold kjeft kvinne

Skrevet

44 cm

Anonymous poster hash: 0fb5f...e22

Skrevet

Den er så liten at jeg er nødt til å penetrere urinveisåpningen til dama for at jeg skal få nytelse. Hun har nettopp født to velskapte tvillinger, men de har begge sort hud. Kan dette skyldes at de ble unnfanget i urinrøret hennes tror dere?

Du er virkelig ikke morsom.

Anonymous poster hash: c7b4d...103

• Liker 2
Skrevet

21 cm, en gjennomsnittspenis med andre ord. Kunne tenkt meg noen cm til.

Anonymous poster hash: 4f14b...50b

Gjest Captain Hook
Skrevet

Alle menn på internet har over 18 cm. Som oftest ligger de på 20-25cm i snitt. 

Nei min er 17 cm. Ikke for stor og ikke for liten. 

Skrevet

20 cm er under normalen.... 

Folk er virkelig så utrolig lite opplyste. Normalen, eller snittet, her til lands er 13-15 cm, så da skjønner du vel at 20 er langt over. 

• Liker 5
Skrevet

21 cm, en gjennomsnittspenis med andre ord. Kunne tenkt meg noen cm til.

Anonymous poster hash: 4f14b...50b

Legg ut bilde av penisen din målt med linjal, før jeg tror på dette. Merkelig at så mange menn med velvoksne peniser er samlet på KG.

• Liker 4
Skrevet

Folk er virkelig så utrolig lite opplyste. Normalen, eller snittet, her til lands er 13-15 cm, så da skjønner du vel at 20 er langt over. 

Normalen på internet er ihvertfall ikke 13-15cm. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...