Gå til innhold

Streaming problemer - hjelp!


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å få det til tidligere - men nå funker det ikke. Jeg måtte innstallere ad-block for å få det til - brukte free-tv og wathseries for å streame. Jeg har sjekka ad-blocken og den er ok - men nå få jeg bare beskjed om at jeg må lage konto, og det har jeg ikke tenkt å gjøre. Hvordan skal jeg få det til da?? Frustrert! Trodde ad-blocken fjerna dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Både projectfreetv (hvis det var den du mente) og watchtvseries-sidene (er flere av dem) er helt gratis og trenger ikke konto for å streame derfra. Ad-blockeren burde blokkere mesteparten av reklamene, men hender noen reklamer ikke blir blokkert likevel.

 

Kan du si hvilken serie du prøver å se på, så kan jeg se om jeg det dukker opp samme problem her. Har du prøvd med andre sider og serier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Bruker du den nyeste versjonen av nettstedet? De pleier å bytte .me .lt , kanskje det virker inn. Jeg har opplevd at det å bruke en tidligere versjon har skapt endel problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å se på The real housewives of orange county :laugh:  my guilty pleasure :)

Skjønner ikke hvorfor siden ikke funker, og jeg finner ingen andre gode sider ved å google heller! Samme skjer på alle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nettopp aller nyeste episode på watchtvseries.se med vidgg.to linken og funket med en gang. Hvis du googler watchtvseries, så skal du fram alle versjonene (.se, .it, .me, osv). Prøv alle og se om de funker. Kvaliteten på linkene varierer fra side til side da. .se har linker som krever litt bufring. Tror .it har de med gorillavid, daclips og movpod som ikke trenger bufring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til nå med en ny link til project free tv... rart altså får det ikke til på den andre. Funker enn så lenge iallefall, takk folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...