AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #1 Skrevet 25. september 2015 Hei, Har siste tiden hatt veldig sort menstruasjonsblod. Kanskje de siste 4-5 menstruasjonene. Det er tjukt som tjære og nesten kull svart. Lukter ikke noe vondt annet en veldig mye jern. Jeg har sluttet på p-piller for jeg trodde det kunne være den, men det er ikke det heller. Og hele menstruasjonen (ca 6-9 dager) er det sort, tykt blod. Jeg har ingen kjønnsjukdommer, sliter kanskje litt med sopp til tider, har pcos, men tror ikke dette skal ha noe med en slik blødning å gjøre? Har noen merkelige smerter ved høgre eggstokk som er tilstede ofte. Lurer på hva dette kan være og hva som er grunnen? Håper noen vet litt?Anonymous poster hash: 3871f...23e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Fant en doktor-side på Engelsk om det. Som oftest ikke farlig. http://doctordecides.com/why-is-my-period-blood-black/ Anonymous poster hash: 74b96...fdc
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Tusen takk😊 mange forskjellige årsaker her😊Anonymous poster hash: c915a...0d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå