Gå til innhold

The big bang theory sesong 9


Sjela

Anbefalte innlegg

Noen som følger med? :)

Synes første episode i sesong 9 var knallsterk og koste meg masse. Bare synd episodene er så korte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet faktisk ikke hva jeg skal si! Elsker virkelig serien, men synes at den går i den retningen å bli klissete og veldig typisk "Hollywood", istedenfor å beholde sitt karakteristiske særpreg. Men, vi får se hvor det utvikler seg :-) Enig i at episodene er aalt for korte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke kommet til Norge? Dere har sett den på nettet?



Anonymous poster hash: b1cf0...f56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke hva jeg skal si! Elsker virkelig serien, men synes at den går i den retningen å bli klissete og veldig typisk "Hollywood", istedenfor å beholde sitt karakteristiske særpreg. Men, vi får se hvor det utvikler seg :-) Enig i at episodene er aalt for korte!

 

Skjønner hva du mener med typisk Hollywood, men synes allikevel humoren er god på tross av latterboks ;) Nå har de jo signert til 10 sesonger og er allerede i sesong 9. Synes det er bra at karakterene har utviklet seg videre med sesongene og blitt mer etablerte :) Håper de klarer å runde serien fint av om de ikke forlenger med ytterligere sesonger etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den har ikke kommet til Norge? Dere har sett den på nettet?

Anonymous poster hash: b1cf0...f56

 

 

 

Hvor?????

 

Watchseries :) TVNorge har ikke tatt den inn denne sesongen :( Skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Watchseries :) TVNorge har ikke tatt den inn denne sesongen :( Skuffa!

 

Hva?????

Virkelig?

Hva i all verden er vitsen med det? Hadde de ikke nok seere eller? 

 

Hva skal jeg gjøre nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! What? Det var skuffende ja!

 

NP :) I know.... :(

Hva?????

Virkelig?

Hva i all verden er vitsen med det? Hadde de ikke nok seere eller? 

 

Hva skal jeg gjøre nå da...

 

Jeg har vært inne på TvNorge sine nettsider men der sto det ingenting om det :( Ser det er ei som har spurt for noen timer siden på TVNorge sin FB-side. Venter i spenning på svaret til TVNorge. Litt bedre kvalitet å se det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NP :) I know.... :(

 

Jeg har vært inne på TvNorge sine nettsider men der sto det ingenting om det :( Ser det er ei som har spurt for noen timer siden på TVNorge sin FB-side. Venter i spenning på svaret til TVNorge. Litt bedre kvalitet å se det der ;)

 

Det skal jeg jammen følge med på. Det var ikke i mine tanker at de kanskje ikke skulle ta den inn videre, så det har jeg ikke fulgt med på til nå.

*krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

NP :) I know.... :(

 

Jeg har vært inne på TvNorge sine nettsider men der sto det ingenting om det :( Ser det er ei som har spurt for noen timer siden på TVNorge sin FB-side. Venter i spenning på svaret til TVNorge. Litt bedre kvalitet å se det der ;)

tbbt tar en julepause, derfor venter TVNorge med å sende på tv, så de kan sende alt i et :) 

Anonymous poster hash: 4cb50...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...