Gå til innhold

Kan ikke folk lese?


Arkana

Anbefalte innlegg

T-banelinje 1 går på bare ett spor deler av strekningen. På de plattformene som ikke er i bruk står det digre gule skilt med "Stengt, bruk andre plattform". Folk stopper og tar en titt, og 50% går bare videre og står og venter på plattformen. :o Altså, hva tror de at det skiltet betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

UTGANG HER skiltene på dobbeltdørene på kinoen blir brukt mindre enn den andre ved siden av som ikke det står noe på :roll: og folk står og hamrer og dytter, herreminhatt det er så usunt. jeg blir flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Angående "skyv" og "trekk" føler jeg meg litt skyldig. Av en eller annen grunn på jeg alltid prøve det alternativet som ikke fungerer først... Tvangstanker? Moi? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om billettautomater hvor det av og til står at de ikke tar sedler. Og likevel står folk og prøver å dytte den hersens femtilappen inn i hullet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he! Artig tråd.

Rett borti her er en avkjøringsfil midlertidig stengt på grunn av vei-omlegging. Det er skiltet på vanlig måte med vimpler og skilt i tillegg til at det står et svært digert lyskilt som blinker at filen er stengt. Og det er malt store hvite piler på asfalten som peker ut av filen.

Likevel legger biler seg ut i denne filen og tråkker på gassen. Og det skaper selvsagt kaos når de plutselig må kaste seg inn i gjen.

I går kjørte jeg forbi to biler som ikke hadde skjønt det. De hadde havnet ute på anleggsområdet og sto og så seg forvirret omkring.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt truffet her! Jeg er lettere distrè (og kanskje et vanedyr???). For noen år siden opplevde jeg følgende:

Jeg var trøtt og stressa og skulle rekke jobben til kl. 06.00, og skulle som vanlig passere bomringen. Dette var før jeg fikk abbonement og jeg pleide å stoppe i den manuelle fila og slippe på penger. Det gjorde jeg denne morgenen også, enda jeg registrerte at det sto "stengt" på skiltet over den fila. Jeg klarte i tillegg å passere en stor rød kjegle som sto midt i fila før jeg slapp på pengene. Han som satt i den betjente fila kom løpende og holdt på å le seg i hjel. Den hadde han ikke opplevd før! Han fjernet kjegla, og jeg rygget flau tilbake og kjørte gjennom en åpen fil.. :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også når de store guttene er første gang på treningsstudio, setter seg ned på apparatet og pumper i vei. uten å ha sett på illustrasjonen som er godt synlig. sånn gjør de helt til en instruktør kommer bort og sier; du sitter feil vei! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angående "skyv" og "trekk" føler jeg meg litt skyldig. Av en eller annen grunn på jeg alltid prøve det alternativet som ikke fungerer først... Tvangstanker? Moi? :roll:

Her er jeg også skyldig. Det er en feilkopling oppi hjernen tror jeg. Står det skyv, så trekker jeg automatisk. Merkelige greier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om at folk er dumme.

Sambo jobber i en bildel butikk, og når klokken er halv fem, stenger de "skyvedørene" slik at de ikke går opp når det kommer noen på utsiden. Men stadig vekk kommer det en eller annen fyr å bryter opp dørene, kommer inn å sier: Har dere stengt??

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt å se sånt,jeg. Og så stå og vinke til de når banen kommer på motsatt plattform....

(ond? JEG?) :hoho:

:hoho::hoho: Eg ser det for meg! hehe :hoho: Så bra! *egvilogsåværemed* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...