Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #2 Skrevet 25. september 2015 Jeg får ikke trykket på resultat knappen /: Noen andre som har samme problem?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Jeg fikk det til fra mobil, måtte trykke ett par ganger. Jeg var forresten så godhjertet og snill at jeg kan bli sett på som rar ifølge testen Anonymous poster hash: 2902f...264
Gjest Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Bedømmelse: Det virker ikke som om du har noen samvittighet i det hele tatt. Jeg tror ikke at andre folk liker at du er så egoistisk. Gjør noe for andre, ikke bare for deg selv
Pinkee Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Fikk heller ikke noe resultat, men vet at jeg er så godhjerta at det er synd på meg
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Jeg tror nettsida er bugga i dag /: Jeg fikk samme problem på Kvinneguiden quizen som jeg lagde
chouette Skrevet 25. september 2015 #7 Skrevet 25. september 2015 Du er godhjertet. Av og til tar du deg tid til deg selv, men det er bare bra. Viss du er altfor godhjertet er det lett å bli lurt av andre. Vennene dine setter nok pris på deg. 42.14% har landet på denne bedømmelsen.
annebanane Skrevet 25. september 2015 #8 Skrevet 25. september 2015 Bedømmelse: Kunne hvert mye bedre. Du tenker på andre av og til (ganske sjeldent?), men jeg tror at å tenke på andre litt mer ikke hadde skadet deg. Men det finnes nok verre.
Gjest Jacklost Skrevet 25. september 2015 #9 Skrevet 25. september 2015 Du er virkelig godhjertet og gjør det meste for at andre skal ha det bra. Dette er en god egenskap selv om noen andre folk kan syntes at du er litt rar pga. du setter ofte andre før deg selv. Men vennene dine er veldig heldige som har deg.
Jessica! Skrevet 25. september 2015 #10 Skrevet 25. september 2015 Du er virkelig godhjertet og gjør det meste for at andre skal ha det bra. Dette er en god egenskap selv om noen andre folk kan syntes at du er litt rar pga. du setter ofte andre før deg selv. Men vennene dine er veldig heldige som har deg. Fikk samme som deg
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #11 Skrevet 25. september 2015 Resultat: Hvor godhjertet er du? Bedømmelse: Kunne sikkert hvert mye bedre. Du tenker på andre av og til (ganske sjeldent?), men jeg tror at å tenke på andre litt mer ikke hadde skadet deg. Men det finnes nok verre. 8.73% har landet på denne bedømmelsen. Anonymous poster hash: 02620...95a
Gjest hells bells Skrevet 25. september 2015 #12 Skrevet 25. september 2015 Du er virkelig godhjertet og gjør det meste for at andre skal ha det bra. Dette er en god egenskap selv om noen andre folk kan syntes at du er litt rar pga. du setter ofte andre før deg selv. Men vennene dine er veldig heldige som har deg. Jeg fikk også det samme som deg
Fotballflue Skrevet 25. september 2015 #13 Skrevet 25. september 2015 Bedømmelse: Du er godhjertet. Av og til tar du deg tid til deg selv, men det er bare bra. Viss du er altfor godhjertet er det lett å bli lurt av andre. Vennene dine setter nok pris på deg
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2015 #14 Skrevet 25. september 2015 Det virker ikke som om du har noen samvittighet i det hele tatt. Jeg tror ikke at andre folk liker at du er så egoistisk. Gjør noe for andre, ikke bare for deg selv. jeg trodde ikke det skulle gå så ille...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå