Gå til innhold

Angrepille blødning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde siste mens sist torsdag, lørdag hadde jeg ubeskyttet samleie. Vet at det er en viss sjanse for å bli gravid da også (og for all del jeg vet om kjønnssykdommer) så tok en angrepille tidlig søndag bare for å være på den sikre siden. Å nå i dag har jeg fått en blødning, som er en vanlig bivirkning?

Om det ikke hadde kommet en blødning hadde det kunne tenkes at angrepillen ikke funket eller at jeg ikke hadde blitt befruktet? :sjokkert:
Er altså denne blødningen egentlig et embryo?

Vel svaret er iallfall enkelt jeg henter ut resepten min på p-piller i dag og starter på de med en gang! 

Anonymous poster hash: b7cb7...d39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er selvfølgelig ikke et embryo.....

Anonymous poster hash: 989b4...750

Skrevet

Hadde siste mens sist torsdag, lørdag hadde jeg ubeskyttet samleie. Vet at det er en viss sjanse for å bli gravid da også (og for all del jeg vet om kjønnssykdommer) så tok en angrepille tidlig søndag bare for å være på den sikre siden. Å nå i dag har jeg fått en blødning, som er en vanlig bivirkning?

Om det ikke hadde kommet en blødning hadde det kunne tenkes at angrepillen ikke funket eller at jeg ikke hadde blitt befruktet? :sjokkert:

Er altså denne blødningen egentlig et embryo?

Vel svaret er iallfall enkelt jeg henter ut resepten min på p-piller i dag og starter på de med en gang! 

Anonymous poster hash: b7cb7...d39

Herregud, les pakningsvedlegget.

Anonymous poster hash: 7a509...0f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...