Gå til innhold

Fars nye venninne og MINE barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er advokat men det er ingenting som sier at det ikke er lov med ny venninne.

Jeg makter bare ikke at venninnen blander seg inn i familiearangementer, henter barna på skolen, dugnader og slike ting!

Det er kun far og mor som skal delta på slike ting!

Venninnen kan holde seg borte når barna er hos far!

Anonymous poster hash: 4de41...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter kjæreste.

Anonymous poster hash: 2f0bb...037
  • Liker 3
Skrevet

Er denne venninnen en faktisk venninne eller en kjæreste? For er det "bare" en venninne kan jeg jo skjønne at det er litt rart om hun er med i familieselskaper og lignende, men er hun er kjæreste så må du faktisk bare lære deg å leve med at hun nå er en del av dine barns hverdag. Hva om du får deg en ny "kamerat" eller kjæreste? Skal han aldri få treffe dine barn?

Skrevet

Hva i alle verden har det med saken å gjøre at du er advokat? Tror du vi tar deg mer seriøst fordi du sier at du har et superduperviktig yrke? 
Hvorfor får ikke eksen din sin nye kjæreste ha noe med barna å gjøre? Slutt å vær egoistisk og i stedet kan du prøve å være glad på hans vegne. 

Skrevet

Hadde ikke du akkurat en lignende tråd ang konfirmasjon? Fikk du ikke passet ditt nok påskrevet der?

Og hva i alle dager har yrkestittlene deres å gjøre med dette?

Ikke samme person / ID.

Konfirmasjonstråden ble sikker lest av TS...også har TS reagert så veldig på at yrkestitler ble nevnt i konfirmasjonstråden at hun faktisk laget denne tråden her...

Dere kan ikke ta det for gitt at samme person står bak de to ulike trådene. Denne tråden er laget av en som har reagert på ig følt seg provosert av konfirmasjonstråden.

Anonymous poster hash: b39f6...fe6

Skrevet

Ikke samme person / ID.

Konfirmasjonstråden ble sikker lest av TS...også har TS reagert så veldig på at yrkestitler ble nevnt i konfirmasjonstråden at hun faktisk laget denne tråden her...

Dere kan ikke ta det for gitt at samme person står bak de to ulike trådene. Denne tråden er laget av en som har reagert på ig følt seg provosert av konfirmasjonstråden.

Får man ikke ny ID for hver tråd man skriver i?

Skrevet

Jo.

Anonymous poster hash: cdc48...6f4

Skrevet

Ok.

Men jeg var den som startet tråden om min venninnes sønns konfirmasjon.

Og...det var ikke jeg som startet denne tråden vi er i her.

Jeg regner med at TS som startet denne ble provosert over at jeg nevnte titler i tråden som hun har dette fra (interiør vs.advokat).

Så, ikke anta at det er snakk om samme person.

Skrevet

TS: du har ingenting du skulle sagt i denne saken, og godt er det!

Skrevet

Jeg er advokat men det er ingenting som sier at det ikke er lov med ny venninne.

Jeg makter bare ikke at venninnen blander seg inn i familiearangementer, henter barna på skolen, dugnader og slike ting!

Det er kun far og mor som skal delta på slike ting!

Venninnen kan holde seg borte når barna er hos far!Anonymous poster hash: 4de41...497

Hva du makter og ikke, er totalt irrelevant.. Det er ikke opp til deg å avgjøre hva far og barna inkluderer den nye kjæresten hans i.

Slik som du fremstiller deg selv her, så bør du ta en laaaang pust i bakken, og vurdere litt om det kanskje hadde vært til det beste om barna flyttet til far.. Da slipper de iallfall å stå midt oppi en konflikt hele tiden, og kan bruke tiden på koselige hytteturer, ferier og en rolig hverdag med fars kjæreste.. ;)

Skrevet

Ok.

Jeg regner med at TS som startet denne ble provosert over at jeg nevnte titler i tråden som hun har dette fra (interiør vs.advokat).

Så, ikke anta at det er snakk om samme person.

Ok! Bare litt for sært med to såpass like tråder :P

Skrevet

Trodde du lærte slike teknikker når du studerte jura jeg.

Ut over det, kanskje du burde vurdere å ha mindre samvær med barna dine?

IOM at du ikke kan legge til side dette tullet du holder på med. Trodde vi mammaer ønsker det beste for våre barn og ikke det værste.

Men deg om det, du har sikkert råd til psykologtimene til barna i ettertid... Og det er ikke sånn at du MÅ få et god forhold til barna dine når de blir større. ;)

Anonymous poster hash: bf694...f3b
Skrevet

Ok! Bare litt for sært med to såpass like tråder :P

Ja, enig i at det blir litt sært.

Men etter å ha lest i gjennom denne tråden er par ganger tolker jeg det som at TS lager den som en motreaksjon på noen av mine innlegg i ulike tråder som omhandler "fars venninne".

Tolker det som at TS får ut sitt sinne og provokasjon over mine holdninger til "fars venninne", så TS bare må få det ut.

Hvis det hjelper TS...

Skrevet

Jeg syns det er såå morsomt med "fars venninne" tråder. De som skriver dette oser av usikkerhet i forhold til sitt barn og ikke minst en som ikke greier å gå videre.

Fars KJÆRESTE heter det, eller kone om de er gift.

Anonymous poster hash: d432f...00b

Skrevet

Jeg er advokat og jeg spiser hatten min om du er det samme😊

Anonymous poster hash: 37c54...c6f

Skrevet

Jeg er advokat og jeg spiser hatten min om du er det samme😊

Anonymous poster hash: 37c54...c6f

Hvorfor det? Jeg er også advokat, og har i de årene jeg har vært det stadig blitt i stuss over hvor mange spesielle/mindre intelligente/ustrategiske osv kolleger jeg har. Med andre ord: Variasjonene blant advokater er som innen alle andre yrkesgrupper. Mange har vanvittig stor respekt for advokater, men det er ikke alle som fortjener den respekten, selv om mange er veldig flinke.

Anonymous poster hash: 93240...f5b

Skrevet

DiNE barn? Det er vel eksen din sine barn også.

Du høres ikke ut som om du er advokat hvertfall. De er mer oppegående

Anonymous poster hash: 83d7a...4b4
Skrevet

Trodde du lærte slike teknikker når du studerte jura jeg.

Ut over det, kanskje du burde vurdere å ha mindre samvær med barna dine?

IOM at du ikke kan legge til side dette tullet du holder på med. Trodde vi mammaer ønsker det beste for våre barn og ikke det værste.

Men deg om det, du har sikkert råd til psykologtimene til barna i ettertid... Og det er ikke sånn at du MÅ få et god forhold til barna dine når de blir større. ;)

*verste*

Skrevet

Ok.

Så, ikke anta at det er snakk om samme person.Anonymous poster hash: b39f6...fe6

Sorry, men den må du lengre ut på landet med. Du kan ha to brukere for alt vi vet. Snedig om det er to her i landet som er advokat og omtaler eksens kjæreste som venninne (som jobber innenfor interiør. Hva har yrket deres med saken å gjøre i det hele tatt???) og har de holdningene du/dere har. Eller er du TSs venninne fra konfirmasjonen kanskje? ;)

Anonymous poster hash: 883d2...330

Skrevet

*verste*

Skal huske det til neste gang. Er ikke alltid like godt å vite når man er dansk. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...