Susie C Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jeg lurer på om noen har sett noen fine fotoalbum til å sette bryllupsbildene inn i? Alle fotobutikker og bokhandlere jeg har vært i har de samme 4-5 albumene å velge i. Noen som vet om noen butikker som har litt andre ting enn bare de standard albumene?
Lullu Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Hei! I Oslo finnes det mange stilige fotoalbum (med ensfarget "cover" - mange forskjellige farger) på bla. Byporten eller "Norsk Design" (ligger v/ Saga Kino). Tenkte på noe slikt jeg også. Dvs. å ha fotoalbum og gjestebok i samme farge. :-)
Susie C Skrevet 23. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2004 Takk for svar. Skal snart en tur til Oslo, så da kan jeg ta en titt der du nevnte
Gjest Sweetheart Skrevet 26. september 2004 #4 Skrevet 26. september 2004 Hos gullsmeden får du kjøpt album med "sølvfront" som det kan graveres på. Flere steder får man også trykket navn, bilde ets på forsiden av vanlige fotoalbum. De kan sikkert gi deg tips i fotobutikken!
Gjest Sweetheart Skrevet 26. september 2004 #5 Skrevet 26. september 2004 Hos gullsmeden får du kjøpt album med "sølvfront" som det kan graveres på. Flere steder får man også trykket navn, bilde ets på forsiden av vanlige fotoalbum. De kan sikkert gi deg tips i fotobutikken!
Arwen Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 Ellers så kan du ta deg en tur til en scrapbook butikk. Ligger ingen i Oslo sentrum, men det ligger en fantastisk en i sagdalen i Strømmen. Der har de mange fine album.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå