Gå til innhold

Fotoalbum for bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har sett noen fine fotoalbum til å sette bryllupsbildene inn i? Alle fotobutikker og bokhandlere jeg har vært i har de samme 4-5 albumene å velge i. Noen som vet om noen butikker som har litt andre ting enn bare de standard albumene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I Oslo finnes det mange stilige fotoalbum (med ensfarget "cover" - mange forskjellige farger) på bla. Byporten eller "Norsk Design" (ligger v/ Saga Kino).

Tenkte på noe slikt jeg også.

Dvs. å ha fotoalbum og gjestebok i samme farge.

:-)

Skrevet

Takk for svar. Skal snart en tur til Oslo, så da kan jeg ta en titt der du nevnte :)

Gjest Sweetheart
Skrevet

Hos gullsmeden får du kjøpt album med "sølvfront" som det kan graveres på. Flere steder får man også trykket navn, bilde ets på forsiden av vanlige fotoalbum. De kan sikkert gi deg tips i fotobutikken!

Gjest Sweetheart
Skrevet

Hos gullsmeden får du kjøpt album med "sølvfront" som det kan graveres på. Flere steder får man også trykket navn, bilde ets på forsiden av vanlige fotoalbum. De kan sikkert gi deg tips i fotobutikken!

Skrevet

Ellers så kan du ta deg en tur til en scrapbook butikk. Ligger ingen i Oslo sentrum, men det ligger en fantastisk en i sagdalen i Strømmen. Der har de mange fine album. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...