AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Ser det ofte er mindre pene mennesker som sutrer på dette delforumet, men er det ikke vi middelmådige som har det minst like ille? Jeg er mann, men regner med at det samme gjelder kvinner. Jeg har nesten null sjans på kvinnene jeg vil ha samtidig blir jeg stadig sjekket opp av mindre eller gjennomsnittlige kvinner i omgangskretsen min som jeg ikke er interessert i. Føler jeg har det verste fra to verdner, både bli avvist og avvise kvinner i omgangskretsen Sukk. Anonymous poster hash: 87608...1f2 2
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Se for deg forholdet i "King of Queens"-serien, hvis du har sett den da.. Jeg tror det forholdet absolutt ikke er helt uvanlig. Kanskje gjelder det bare å endre innstilling? Jeg har skjønt såpass at jenter synes personligheten til menn gjør dem kjekkere - og dessuten spiller selvtillit en viktig rolle. Dermed kanskje du sikter for lavt i forhold til hva du egentilg er god for.. Mener ikke å støte eller mobbe her nå. Bare en reell mulig vri på det du sier.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Ser det ofte er mindre pene mennesker som sutrer på dette delforumet, men er det ikke vi middelmådige som har det minst like ille? Jeg er mann, men regner med at det samme gjelder kvinner. Jeg har nesten null sjans på kvinnene jeg vil ha samtidig blir jeg stadig sjekket opp av mindre eller gjennomsnittlige kvinner i omgangskretsen min som jeg ikke er interessert i. Føler jeg har det verste fra to verdner, både bli avvist og avvise kvinner i omgangskretsen Sukk. Anonymous poster hash: 87608...1f2 Det er derfor jeg som er en lite attraktiv/middelmådig kvinne helst unngår å vise for mye interesse, vil ikke være til bry og gjøre det ubehagelig for noen å måtte avvise meg...Anonymous poster hash: 9049a...258 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Ser det ofte er mindre pene mennesker som sutrer på dette delforumet, men er det ikke vi middelmådige som har det minst like ille? Jeg er mann, men regner med at det samme gjelder kvinner. Jeg har nesten null sjans på kvinnene jeg vil ha samtidig blir jeg stadig sjekket opp av mindre eller gjennomsnittlige kvinner i omgangskretsen min som jeg ikke er interessert i. Føler jeg har det verste fra to verdner, både bli avvist og avvise kvinner i omgangskretsen Sukk. Anonymous poster hash: 87608...1f2 Dette er litt morsomt, for dette gjelder veldig mange av oss. Jeg er dame og blir sjekket opp mange ganger hver måned og på Tinder mangler det ikke på tilbud, men alikevel er det liksom ingen av dem som er "bra nok". De jeg vil ha, er ikke interessert i meg. De som vil ha meg, er ikke jeg interessert i. Vet ikke hvor lenge du har vært her på KG, men dette betyr at vi sikter for høyt og at vi er for stygge for de vi liker, mens de som liker oss er for stygge for oss og sikter for høyt når de tror de kan få oss. Og sånn går no dagan. Anonymous poster hash: 35883...288 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Dette er litt morsomt, for dette gjelder veldig mange av oss. Jeg er dame og blir sjekket opp mange ganger hver måned og på Tinder mangler det ikke på tilbud, men alikevel er det liksom ingen av dem som er "bra nok". De jeg vil ha, er ikke interessert i meg. De som vil ha meg, er ikke jeg interessert i. Vet ikke hvor lenge du har vært her på KG, men dette betyr at vi sikter for høyt og at vi er for stygge for de vi liker, mens de som liker oss er for stygge for oss og sikter for høyt når de tror de kan få oss. Og sånn går no dagan. Anonymous poster hash: 35883...288 Eller det kan ha mer med hvordan du tenker om deg selv. Du vil ha noen som ikke vil ha deg, m.a.o, selvdestruktiv. Det handler oftest om selvbilde. Anonymous poster hash: c0fd4...3e5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Kanskje du har for høy selvtillit hva gjelder ditt eget utseende eller egen personlighet. Vet det gjelder for mange menn. Uansett finnes det noen for alle der ute, bare ikke forvent perfeksjon da blir du nok singel lenge.Anonymous poster hash: 7448a...550 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 En situasjon man velger selv kan vel ikke akkurat kategorises som en "forbannelse". Men jada, alle har sine ting. Anonymous poster hash: 0c871...f5b 1
OppNedPåAlt Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Er neppe bare utseende som er då middelmådig som du vil ha det til, men også utstrålingen og selvfølelsen. Opp med haka, rett deg opp i ryggen, smil, og kanskje du får noen bra damer.
Høna79 Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Du betrakter altså deg selv som middelmådig samtidig som du selv ikke vil ha gjennomsnittlige kvinner. Oh the irony.. 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #11 Skrevet 25. september 2015 Se for deg forholdet i "King of Queens"-serien, hvis du har sett den da.. Jeg tror det forholdet absolutt ikke er helt uvanlig. Doug er ikke akkurat stygg i ansiktet, selv jeg som er mann kan se det. Han er bare tjukk, men bærer vekta si på en bra måte og det er vel nettopp derfor han er en kjent TV stjerne... Anonymous poster hash: 0520f...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #12 Skrevet 25. september 2015 Du betrakter altså deg selv som middelmådig samtidig som du selv ikke vil ha gjennomsnittlige kvinner. Oh the irony.. Det er vel ingen ironi. Det er naturlig at de fleste vil ha de attraktive. TS er jo klar over realitetene, at han ikke har sjans på de fine. Men det fører jo ikke til at han automatisk skal få lyst på de mindre fine. Anonymous poster hash: 4a8bd...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #13 Skrevet 25. september 2015 Det er derfor jeg som er en lite attraktiv/middelmådig kvinne helst unngår å vise for mye interesse, vil ikke være til bry og gjøre det ubehagelig for noen å måtte avvise meg...Anonymous poster hash: 9049a...258 Var ikke sånn ment, synes absolutt at mindre attraktive mennesker burde prøve seg og heller bør fokusere på å finne en partner enn å ikke være til bry. Du betrakter altså deg selv som middelmådig samtidig som du selv ikke vil ha gjennomsnittlige kvinner. Oh the irony.. Kan jo ikke velge hvem jeg synes er attraktive. TS Anonymous poster hash: 87608...1f2
Teethgrinding Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 (endret) Kan jo ikke velge hvem jeg synes er attraktive. TS Anonymous poster hash: 87608...1f2 Nei, men vi ville alle likt å hatt en Ferrari. De fleste av oss må nøye oss med en ganske ålreit Audi. (Ja, jeg begikk nettopp dødssynd nr 1 på KG; sammenliknet kvinner med bil). Likevel, utgangspunktet for tråden er ganske interessant. Vi lever i en tid der vi alle skal ha luksusklær for å heve oss over den gemene hop. Vi går med dyre vesker og tar skjønnhetsoperasjoner, vi går på fjelltopper for å finne oss selv og løpet maraton for å fortelle verden hvilke vinnere vi er. Vi forsøker med andre ord beinhardt på å gjøre oss unike på nøyaktig samme måte alle sammen. Gjennomsnittsmannen er helt gjennomsnittlig, selv om han syns han er unik. Det er ikke noe gærnt med å være gjennomsnittlig! Jeg vil gjerne være litt gjennomsnittlig i livet jeg. Ikke sinnsykt rik, ikke sinnsykt fattig. Ikke veldig sosial, men ikke en eremitt. Jeg vil ikke vinne Birken, men jeg vil klare å løpe uten å hoste opp en lunge. Jeg vil være midt i mellom, helt normal - også heller lure meg selv til å tro jeg er flottere enn jeg faktisk er i ny og ne, men ikke for mye. Utseende er et tveegget sverd. Får du deg en vanvittig vakker kjæreste må du betale dyrt for det. Et attraktivt utseende er en ressurs som gir deg fordeler - ofte i rene kroner. Vi verdsetter det ytre til det ekstreme i dagens samfunn. Spørsmålet er hvor lurt dét egentlig er. Jeg hyller det gjennomsnittlige! Det er mye vakkert i et gjennomsnittlig menneske. Endret 26. september 2015 av Arcturus 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #15 Skrevet 26. september 2015 Nei, men vi ville alle likt å hatt en Ferrari. De fleste av oss må nøye oss med en ganske ålreit Audi. (Ja, jeg begikk nettopp dødssynd nr 1 på KG; sammenliknet kvinner med bil). Likevel, utgangspunktet for tråden er ganske interessant. Vi lever i en tid der vi alle skal ha luksusklær for å heve oss over den gemene hop. Vi går med dyre vesker og tar skjønnhetsoperasjoner, vi går på fjelltopper for å finne oss selv og løpet maraton for å fortelle verden hvilke vinnere vi er. Vi forsøker med andre ord beinhardt på å gjøre oss unike på nøyaktig samme måte alle sammen. Gjennomsnittsmannen er helt gjennomsnittlig, selv om han syns han er unik. Det er ikke noe gærnt med å være gjennomsnittlig! Jeg vil gjerne være litt gjennomsnittlig i livet jeg. Ikke sinnsykt rik, ikke sinnsykt fattig. Ikke veldig sosial, men ikke en eremitt. Jeg vil ikke vinne Birken, men jeg vil klare å løpe uten å hoste opp en lunge. Jeg vil være midt i mellom, helt normal - også heller lure meg selv til å tro jeg er flottere enn jeg faktisk er i ny og ne, men ikke for mye. Utseende er et tveegget sverd. Får du deg en vanvittig vakker kjæreste må du betale dyrt for det. Et attraktivt utseende er en ressurs som gir deg fordeler - ofte i rene kroner. Vi verdsetter det ytre til det ekstreme i dagens samfunn. Spørsmålet er hvor lurt dét egentlig er. Jeg hyller det gjennomsnittlige! Det er mye vakkert i et gjennomsnittlig menneske. Hah! Pisspreik.. Hylle det gjennomsnittlige menneske? Ingen som gjør det nå til dags. Det perfekte menneske derimot.. Anonymous poster hash: 579c8...15a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå