Gå til innhold

Gått lei dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er evig singel. Har prøvd å date litt de siste årene, men det blir aldri noe ordentlig ut av det. Har brukt sukker og litt tinder, men jeg går så fort lei. De jeg prater med slutter å svare og hvis jeg en sjelden gang går på date, så blir det med en eller to dater, enten mister jeg eller han interessen. Så tar jeg gjerne en pause fordi det er så demotiverende.

Jeg treffer sjelden nye, single menn ellers, så "datingpoolen" rundt meg er liten. Har blitt kjent med én singel fyr, men han virker totalt uinteressert i meg, jeg har prøvd å vise interesse, men nå har jeg gitt opp, han blir ikke mer enn kompis.

Akkurat nå frister det ikke å prøve nettdating igjen og jeg har ingen tro på at noen bare skal dukke opp i nærheten. Er fornøyd med å være alene for tiden, men det går i bølger. Savner sex og kos, men har ikke lyst på ons, da klarer jeg meg heller uten.

Hele det voksne livet har jeg tenkt at det nok kommer til å ordne seg (når du minst venter det osv...), men nå gjør jeg egentlig ikke det lenger. Det er på tide å innse at jeg ikke er attraktiv nok, selv om jeg noen ganger kan finne på å tenke at jeg ser skikkelig bra ut. Har tydeligvis ikke god nok personlighet til å veie opp for det ytre heller.

Jeg er over 30, blir ikke yngre. Er det noen andre evigsingle som er fornøyde med tilværelsen og som ikke ønsker seg noen å være sammen med? Lær meg gjerne noen triks.

Anonymous poster hash: 5538f...01a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper å lese samlivsforumet på KG. Da er du glad for å være singel. 

Anonymous poster hash: 583d1...4af
  • Liker 2
Skrevet

Eller ha et avstandsforhold med noen på et forum. Da blir du glad du ikke er ensom og alene lengre.

Anonymous poster hash: 6293c...c1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...