Gå til innhold

gråter av alt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe må seriøst være galt.. en ting er å være lettrørt, men sånn som jeg holder på, kan ikke være normalt?!

Jeg gråter av nesten alt. Skal gi dere noen eksempler.

1.Var på hockeykamp. Før kampen kommer spillerne inn på isen med musikk og flammer. Jeg begynte å gråte.

2. Var i dyreparken i kr.sand og så hakkebakkeskogen forestillingen. Jeg begynte å gråte

3.jobbet på sykehjem en periode. Var arrangement på dagsenteret hvor de eldre fikk velge sanger de ville høre på. Typiske sange de hørte på når de var unge etc. Jeg begynte å gråte.

I tillegg til dette så gåret jeg når jeg blir glad,lei meg og sint. Gråter av bryllup på tv, fødsler and so on. HVA SKJER?!

Anonymous poster hash: b8098...d68

Videoannonse
Annonse
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Det er sikkert noe som ligger under gråtinga, noe som utløser det. Kan det være noe du tenker mye på som ahr en sammenheng, eller kanskje noe osm har skjedd tidligere?

Skrevet

Føler du deg trist og lei deg eller blir du bare lett rørt?

Er det noe som har kommet den senere tid, eller har det alltid vært slik? Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 0919c...5e4
Skrevet

Føler du deg trist og lei deg eller blir du bare lett rørt?

Er det noe som har kommet den senere tid, eller har det alltid vært slik? Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 0919c...5e4

Føler meg ikke trist eller lei i de nevnte situasjonen over feks.hadde det kjempe gøy på hockeykamp, men så kommer tårene i "åpningssermonien". En annen dag var jeg på fotballkamp. God stemning og alt. I pauseunderholdningen var det noen jenter som danset. Da begynte jeg også å gråte. Men så er det glemt når kampen begymner igjen.

Jeg er 21. Har alltid blitt lett rørt men så ekstremt som det er nå, har det vært de siste 3-4 årene kanskje...

Gjest supernova_87
Skrevet

Men når du da begynner å gråte mister du den gode følelsen og den gode stemninga? For hvis ikke så er det vel bare å gråte i vei. 

Skrevet

Men når du da begynner å gråte mister du den gode følelsen og den gode stemninga? For hvis ikke så er det vel bare å gråte i vei.

Ja, eller av og til mister jeg den gode stemninga. Men blir ikke lei meg heller. Det er mer tomt akkurat i det øyeblikket.

Gjest supernova_87
Skrevet

Ja, eller av og til mister jeg den gode stemninga. Men blir ikke lei meg heller. Det er mer tomt akkurat i det øyeblikket.

Så du zoner på en måte ut av situasjonen du er i? Begynner å gråte og tenker ikke på det du ser på? Eller gråter du konkret AV dansinga, eller AV åpningen på hockeykampen? 

Skrevet

Så du zoner på en måte ut av situasjonen du er i? Begynner å gråte og tenker ikke på det du ser på? Eller gråter du konkret AV dansinga, eller AV åpningen på hockeykampen?

zoner ikke ut nei. Gråter av delve dansingen osv, men jeg føler liksom ingenting.. hehe det er litt vanskelig å forklare..

Skrevet

Jeg er helt lik!! Skjønner ikke hva det er med meg.. synes alt er så utrolig rørende, og får tårer i øynene/gråter av alt, både triste og glade ting.. Er vel bare lettrørt.. 

Anonymous poster hash: 4889d...dc0
Skrevet

Jeg er helt lik!! Skjønner ikke hva det er med meg.. synes alt er så utrolig rørende, og får tårer i øynene/gråter av alt, både triste og glade ting.. Er vel bare lettrørt..

Anonymous poster hash: 4889d...dc0

føler med deg! Jeg hater det! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> ikke alltid like kjekt når man er med flere venner så sitter man der å kjemper mot tårene for den minste ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...