Gå til innhold

Tanker om men med tights?

Fremhevede innlegg

Skrevet

syns det ser litt rart ut med menn i tights jeg, men for all del om de føler for det,kjør på :)

Ser en del som bruker det på spinninga og gjør det jo sjøl for det er mest praktisk.

men lurer på, er menn klar over at utstyret dem vises utrolig godt med tights på? ikke alle, men en god del som kommer spradene inn og man ser jo nesten alt så tight er den :fnise:

men for all del folk må få kle seg i det dem vil :vetikke::blomst:

Ikke mange mannfolk som bryr som om det:)

Anonymous poster hash: 92c7c...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

syns det ser litt rart ut med menn i tights jeg, men for all del om de føler for det,kjør på :)

Ser en del som bruker det på spinninga og gjør det jo sjøl for det er mest praktisk.

men lurer på, er menn klar over at utstyret dem vises utrolig godt med tights på? ikke alle, men en god del som kommer spradene inn og man ser jo nesten alt så tight er den :fnise:

men for all del folk må få kle seg i det dem vil :vetikke::blomst:

Om vi er klar over det? Jenter ser meg rett i skrittet av og til så det er jeg veeldig klar over.

Det er jo hyggelig å bli sett av og til da :P

Jeg synes folk får mene hva de vil om det. Jeg trener i tights fordi det er komfortabelt, har også fått komplimenter for at jeg ser bra ut i tights så da ser jeg hvertfall ingen grunn til å ikke trene i det, men så har jeg litt ass da og det hjelper eller sete muskulatur som det også heter.

Har noen av de og ser jo helt klart poenget her. Ville aldri anbefalt noen som er dvaske å bruke de der for de er ganske avslørende og det vil ikke se bra ut. Samme gjelder overdelen. 

Endret av Charmander
Skrevet

Her kommer det virkeilg an på mannen. Er han veltrent, kan det være ganske så snasent å se på, er han en flodhest....not so much. :P

Skrevet

Det er langt fra sexy, men det er ikke ekkelt heller.

Skrevet

Om vi er klar over det? Jenter ser meg rett i skrittet av og til så det er jeg veeldig klar over.

Det er jo hyggelig å bli sett av og til da :P

Jeg synes folk får mene hva de vil om det. Jeg trener i tights fordi det er komfortabelt, har også fått komplimenter for at jeg ser bra ut i tights så da ser jeg hvertfall ingen grunn til å ikke trene i det, men så har jeg litt ass da og det hjelper eller sete muskulatur som det også heter.

Har noen av de og ser jo helt klart poenget her. Ville aldri anbefalt noen som er dvaske å bruke de der for de er ganske avslørende og det vil ikke se bra ut. Samme gjelder overdelen. 

hehe jeg klarer vertfall ikke la være å stirre :fnise: Rompe er bra! Er så flott med menn som har litt rumpe og ikke er  helt flate :wow:

Skrevet

hehe jeg klarer vertfall ikke la være å stirre :fnise: Rompe er bra! Er så flott med menn som har litt rumpe og ikke er  helt flate :wow:

Enig der. Og buuuuuul.....  :rodmer:  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Øh jeg liker det ikke... Styggeste i verden er når bulen buler utover mens alt annet er stramt. Ser så utrolig rart ut. Ikke sexy på noen måte, mer ekkelt. Ser det ikke ofte her jeg bor da, har bare sett det noen få ganger. 

Anonymous poster hash: 2a147...c59
  • 2 uker senere...
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Øh jeg liker det ikke... Styggeste i verden er når bulen buler utover mens alt annet er stramt. Ser så utrolig rart ut. Ikke sexy på noen måte, mer ekkelt. Ser det ikke ofte her jeg bor da, har bare sett det noen få ganger.

Anonymous poster hash: 2a147...c59

Syns ikke det er unormalt, er jo bare at konturene av tingene vises under det stramme tights stoffet, syns det er kult jeg å at gutta er avslappa nok til å gå i stramme tights. Gjør det alltid når jeg trener selv.

Skrevet

Er det ekkelt eller litt sexy med men som jogger/trener med tights?

Anonymous poster hash: 92c7c...623

Ingen av delene. Det er helt naturlig da tights ofte er det mest behagelige å trene i. Akkurat som for kvinner. Tights brukt utenom trening er ekkelt/teit.

Anonymous poster hash: 9c0ad...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...